• felician

Någon som testat fotobok från fujidirekt?

Jag laddade hem ett program från fujidirekt.se och har börjat göra en fotobok till min son som han ska få i födelsedagspresent.
    Nu undrar jag om någon här testat det och isåfall om ni blev nöjda?
    Blev det en snygg bok?
    Var pappret OK?
    Färger?
    osv

• Svar på tråden Någon som testat fotobok från fujidirekt?
  • VåraHjärtan

ja jag har 2 olika böker! den som kostar ca 300 kr är kanon! fruktansvärt fin!

• Brio

Jag väntar otåligt på min fotobok från Fuji Den borde komma vilken dag som helst. Jag fick prova på en gratis valfri bok, max 20 sidor, tog en med hårda pärmar.

Skriver mer när jag fått hem boken

• Selma09

Jag tyckte Fuji var för dyra. Provade istället Önskefoto. De har utökat sitt sortiment med fler sorters böcker och har nästan hälften så lågt pris som Fuji.

• inze
    Selma09 skrev 2009-08-13 14:37:44 följande:
    Jag tyckte Fuji var för dyra. Provade istället Önskefoto. De har utökat sitt sortiment med fler sorters böcker och har nästan hälften så lågt pris som Fuji.
    Önskefoto verkar ha större böcker med fler sidor och sett till det är de billigare men Fujidirekts mindre böcker med färre sidor är billigare i kronor räknat.
  • felician

Jag har beställt min fotobok från Fujidirekt nu. Hoppas den blir bra.
    Det var verkligen jätteroligt att jobba med! Om den är fin när den kommer lär det bli fler fotoböcker för min del.

• annis74

Beställer mina bilder från Fujidirekt. Tycker de blir väldigt fina, spec förstoringar.
    Fotobok har jag hittills bara testat japan photo och är mycket nöjd med deras fotobetjänt vilket minimerar arbetstiden. Kan rekommederas!

• 20110426

Jag håller på att göra en fotobok med fujidirekt och undrar om bilderna blir skarpa så det räcker eller om de blir suddiga. Jag tänkte på att man minskar ju ner bilderna på en del sidor, blir de lika skarpa som alla andra eller???

Var med människor som GER energi, inte TAR energi annars får du soppatorsk i själen.
  • Brio

Jag har hittills varit jättenöjd med Fuji. Har förstoringar, vanliga foton och en kalender. Beställde en fotobok, hade ett gratiserbjudande, men jag borde ha valt att det skulle tryckas på fotopapper... I vanligt tryck, på "bokpapper" blev kvallan på bilderna sämre, men det får man räkna med. Beställde en fotobok från Extrafilm för några månader sedan, det var jättebra =)

• Smilla 78

Jag har gjort det fast från extrafilm, är supernöjd!
    Kommer inte framkalla kopior mera utan köra på fotoböcker

Lycklig mamma till Neo 2 år! Bf 12/9 2009
  • felician

Jag fick min fotobok från Fujidirekt igår och den är jättefin!
    Jag kan verkligen rekommendera den.

Svar på tråden Någon som testat fotobok från fujidirekt?