Jo, Det har man. Av en trevlig huggorm. Fick en allergisk chock + jag vart i chok, så blodet pumpa ju som i 190 villket nu kanske inte är så bra ^^
Vart akut in till lassa, ringde ambulans. Pappa han köra mer en halva vägen med mig tills vi mötte den, Jag var sämre och sämre. I ambulansen började jag spy galla, var helt borta, lik blek. Sjukvårdarna sa att de skulle stika nålar i mig, jag bara mumla. Fick syrgas. Kräktes lite mer lite över allt, de fick en del o städa kan jag lova :P
När man väl kom fram hade de lagt in respirator ( behövdes ej )
Fick serum, Och efter det minns jag inte så mycke.
Men dagen efter så låg man kvar, benet var lila svart gul grå, ( vart biten i stortån )
Kunde inte gå på en vecka, läkarna sa att man ska röra på foten så mycke som möjligt så blodet kan börja cirkulera bättre, men gick knappt. Och en dag så skulle jag o mamma på balkongen på lassa o ta lite luft, Kunde inte vara ute, för solen brände som en gas låga på hela benet, så var bara och rulla in. Kom hem efter ca 5 dagar, Var stols bunden i ca 3/4 dagar efter hemkomsten. Sen kunde man börja gå me kryckor och efter några dagar var det okej