• Lilu

Lingon & Blåbär kläder???

Skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter av L&B kläder???

• Svar på tråden Lingon & Blåbär kläder???
  • Åke Vilse

Bara bra. Lite dyra, men bra kvalitét.
    Har man många barn som kan ärva så är det en bra investering.

• Malin1

Är nöjd med de kläder jag köpt, funkar i tvätten, hållbara, dyra dock....

• Bullälskaren

Dyra. Mjuka byxor med resår i midjan, har varit BRA men bodyn som vilken body som helst, tycker jag. Pyamasen inte heller ngt ovanligt speciell hållbarhet heller. Varken bra el dålig. Som HM's lindex eller kappahls.

• Lilu

Tack.....finns det flera med erfarenheter?

• Mamma2001

dyra men god kvalite
    hatar dock deras färger etc... gräsligt de mesta enligt mej! Men funkar nog som strunt dagis kläder...

• AmandaPitkänen

dyra, men underbara! Kanonkvalitet och jag tycker deras färger är KANON! starka, klara härliga färger KUL!! Har mycket till sonen därofrån

• Mia83

Bra kvalitet och hållbara färger! Dessutom tappar de aldrig formen! Rekomenderas!

• Sunshine81

Dyra, tycker inte kvaliten är nån större skillnad från hm mm. Tycker inte om deras färger så mycket. Men har nått därifrån.

• JennyS

Jag älskar deras kläder. De är dyra, men prisvärda. Kvaliten är bra och sen skadar det inte att de är giftfria.

• Mia o Simon

Jätte fina kläder...Bra kvalité. Något dyrt men det är ju tex Lego o Mexx oxå, så vrför inte? mvh Mia

• Lilu

Tack för alla svar.....skulle dock vilja ha lite fleras åsikter

• Veran

Jättefina, mjuka och sköna och hållbara. Jag tycker oxå om färgerna

• Duttan

Jättefina, tidlösa och hållbara. Synd bara att dom kostar lite....

• Stora

de är jättefina o bra kvallitet. De är också "giftfria". det är därför de är dyra!

• clinan

antar att det bara är jag som har dålig erfarenhet.

Köpte en blå jätte fin tunika till Thea. Efter en tvätt så var passformen URUSEL!

Sömmarna i linningen och armen släppte och efter ännu en tvätt så var passformen ännu mer usel om det nu kunde bli så. Den tröjan är numera bara en sista minuten tröja som åker på då vi inte har något annat rent.
    Så jag är rätt säker på att jag inte kommer handla där igen.

• Alicia05sMamma

Undrar detsamma som h04

• ringar på vattnet

Tipsar om att köpa baskläder isåfall. Säsongskläderna blir man så fort trött på och de är onödigt dyra att bara använda vid enstaka tillfällen. Annars helt ok kläder.

• Trollens mamma

Jag har en massa L&B kläder åt barnen.
    Har varit värdinna för party 3 gånger.
    Har mest baskläder,tycker de är finast.
    fast det är klart,det är dyra kläder!

Svar på tråden Lingon & Blåbär kläder???