• Cam82

Någon som köpt golden från allaballatassens kennel?

Jag söker någon som köpt en goldenvalp från allaballatassens kennel, det spelar ingen roll när, har du gjort det? svara då på detta inlägg, jag är jätteintresserad att komma i kontakt med dig.

• Svar på tråden Någon som köpt golden från allaballatassens kennel?
  • Miililoo

Kanske kan finna nån på tex vovve.net?

Ska du köpa valp därifrån?

• Cam82

Jag har lagt in en efterlysning på vovve.net men inte fått svar, vi har köpt en hund därifrån han är 2 år och så otroligt rädd av sig, jag är intresserad av hur andra hundar som kommer därifrån är

• Miililoo
    Cam82 skrev 2009-08-12 22:16:08 följande:
    Jag har lagt in en efterlysning på vovve.net men inte fått svar, vi har köpt en hund därifrån han är 2 år och så otroligt rädd av sig, jag är intresserad av hur andra hundar som kommer därifrån är
    Men är det en omplacerings hund som bott i annat hem?
    Kanske blitt illa behandlad,stressad hund osv?
  • kimsi

Kolla på skk hunddata eller rasdata och se om några gjort mh och om du kan se några problem med rädslor där

• Cam82

Nej vi har haft honom sedan han var valp.

Miililoo skrev 2009-08-13 06:45:30 följande:
    Men är det en omplacerings hund som bott i annat hem?Kanske blitt illa behandlad,stressad hund osv?
  • Cam82

Har kikat på rasdata, hittade inget där.

kimsi skrev 2009-08-13 09:14:10 följande:
    Kolla på skk hunddata eller rasdata och se om några gjort mh och om du kan se några problem med rädslor där
  • Sophie13

Ja, vi har en.. Men han är gammal nu:) Han är dock väldigt harmonisk men är som sagt gammal nu. Ser även att detta är en väldigt gammal tråd men jag svarar ändå.

• Cam82
    Sophie13 skrev 2013-12-01 20:02:03 följande:
    Ja, vi har en.. Men han är gammal nu:) Han är dock väldigt harmonisk men är som sagt gammal nu. Ser även att detta är en väldigt gammal tråd men jag svarar ändå.

Aha hur gammal är han? Vår Eddie är helt underbar och är lugnare nu iaf även om han är rädd av sig.
Svar på tråden Någon som köpt golden från allaballatassens kennel?