babysim i göteborg
var har ni gått på babysim? vad kostar det, för hur många gånger? och var ni nöjda?
var har ni gått på babysim? vad kostar det, för hur många gånger? och var ni nöjda?
jag hänger på här, vill veta :)
puffar
Vi gick på Småbarnsstimmets nybörjarkurs i våras. Det är antingen vid lilla bommen (Läppstiftet) eller Vegabadet, ungefär vid Linnéplatsen. Det kostade 1000:- för åtta gånger. Vi började när dottern var ca tre månader och efter ett par gånger gillade hon det verkligen och är nu väldigt förtjust i vatten.
Jag tror det finns en hemsida med info, kommer dock inte ihåg adressen, men sök på babysim, göteborg så kommer det nog upp.
finns på Hagabadet också, 18 ggr för 160 kronor per gång, tror jag att det var... står på deras hemsida. Alldeles för dyrt för att jag ska ha råd, tyvärr =(. Hur kommer det sig att det inte finns något babysim på något av de kommunala baden, någon som vet det?
Vi gick på Valhalla, eller rättare sagt sportbadet bredvid. Kommer ej ihåg priser nu, men det var billigare än Hagabadet. Vi var jättenöjda och tyckte det var mysigt. Gick 3 kurser i rad.
Det finns på Frölundabadet också, i alla fall gick min kompis där. Där hade de dessutom drop in.
160 kr / gång?
Alltså ursäkta.... Men är folk i västra götaland helt från vettet när de betalar en sån summa för lite babysim??
Ibland ångrar jag att jag flyttat från norrland. Visst är tillgängligheten lite sämre men allt är inte så satans dyrt :( Grr grr..