• godnattsaga

Drömmer om en helg på spa, någon som har tips?

Efter att ha varit gravid, gått igenom en förlossning, varit hemma i ett halvår med min underbara dotter som dock aldrig sover drömmer jag nu om en helg på ett härligt spa, någon som har tips på ett mysigt och bra sådant?

• Svar på tråden Drömmer om en helg på spa, någon som har tips?
  • Adrians mamma

Selma Lagerlöf Hotell & Spa i de värmländska skogarna är toppen.

• godnattsaga

Båda såg bra ut! Gillade Spa maskrosens "slogan" : När kroppen mår bra kan själen flyga. Någon som har fler tips? Gärna rätt så nära Stockholm men även andra delar av landet går bra. Jag blir jätteglad för alla tips!

• Miss Z

Tylösand är toppen om vill ha lite liv och rörelse. Maten är suverän, omgivningarna underbara och det finns en massa pass att gå på, flera lugna och sköna....
    De har en bra hemsida så gå in och kolla. Jag har varit på flera spa men detta är det enda jag vill åka till igen eftersom det inte är helt gratis att åka på spa.

• MammaFia

Jag var på Sätra brunn med min mamma å syster förra hösten. www.satrabrunn.se/
    Det var jätte fina omgivningar att strosa omkring i mellan mat å behandlingar.

• solrosen74

Selma Lagerlöf Hotell & spa är toppen. Det kan jag varmt rekommendera.

• SNULTRAN

Hasseludden ! japanskt yasuragi...Mmmm underbart, ligger i saltsjöboo utanför stockholm.

• SmaragdKattis

nåt som var kanon vad viking lines "nya" båt Cinderella. Bokade tjejpaket för runt 800:-, fick a-hytt, välkomst drink, 3-rätters meny (åt sjötunga m hummersås o tryffel till varmrätt... *mums*) tillgång till spaavdelningen och deras 11 stegs spa behandling... helt kanon!!! och för det priset var det verkligen +++++. Har oxå vart på Spa hotellet Nådendal i Åbo (även där båtpaket, dock med silja), men det var ungefär tre gånger så dyrt...

• mamacita

Varbergs Stadhotell och Asia Spa!
    Tipp topp! Fantastisk miljö, trevlig personal och goood mat!

Svar på tråden Drömmer om en helg på spa, någon som har tips?