Boende i Schweiz del 9
hej, NU har jag hittat hit! är lite sen av mig
Hanna, jo, jag bor i Franska delen. Det fanns ju nagon till, men atminstone en ska flytta till London.
Det betyder ju inte att det inte finns nagra svenska mammor i omradet saklart. Jag känner tom en i Morges! Jag bor dock en bit därifran, i Frankrike egentligen, men om du har lust att träffas nagon gang kan man säkert träffas mitt emellan. Jag har en dotter pa 21 manader, och har fram till nu jobbat, men fran och med tisdag kommer jag vara hemma med henne ett tag.
Känns lite konstigt, men bra ocksa att kunna vara hemma litegrand. Jag hade ett kontrakt som gick ut sista augusti, och da tänkte vi att det kunde passa bra med en liten paus, eftersom jag ju började jobba redan efter 5 manader med Miriam. Fast hon ska fortfarande ga kvar pa dagis tva dagar i veckan, för att inte glömma franskan och kunna leka lite med kompisarna. Och det är ju inte helt fel för mig att kunna ha lite tid för annat saklart
Just nu är jag faktiskt i österrike hos svärföräldrarna. Har beundrat Miriams sma tvillingkusiner som just fötts. De var bara 2 kg när de föddes, sa de är pyttesma... men de mar bra och det är det viktigaste saklart.