• Aiwendil

Varmdusch eller kalldusch

Tänk efter nu riktigt noga...

En het varm sommardag... du är genomsvettig och får ställa dig i en lååång skön avsvalkande dusch som gör att du känner dig som en ny människa...
    ELLER
    Du kommer in från snöstorm och bitande kyla och får ställa dig i en varm, skön dusch som värmer dig ända in i själen...

Vilket är skönast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varmdusch eller kalldusch
  • Aiwendil

Jag själv har nog lite svårt att bestämma mig faktiskt..

Isak ska få en lillebror ~ BF 2009.08.21
  • Suri

Hatar kallduschar även på sommaren. Hua!!!

• mammatalman

duscha varmt när det är kallt. gillar inte att duscha kallt o om jag gör det så är det så varmt ute o inne att jag är lika klibbig o svettig när jag väl har torkat mig att duschen känns ogjord. iallafall i år när jag är gravid.

• Moonis

När man kommer in kall så kan man alltid värma sig genom kopp te eller liknande. Men är det riktigt hett så är det gudomligt att få svalka av kroppen i kallt vatten

• Stårschan

Fy för att bli blöt, säger jag! Skugga på sommaren och yllefilt i soffan på vintern lägger jag min röst på.

• Dinkanesh

Usch för kyla! Oavsett om det är kallvatten eller vinterkyla.
    En varm dusch en varm sommardag, tack!

• annca

Svalknade när det är varmt.
    Om det är kallt är det ett varmt långt bad osm är skönast!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • lövet2

Jag vill inte alls i duschen när jag varit ute i kylan! I stället vill jag linda in mig i en varm filt och dricka något varmt.
    En kall dusch på sommaren är däremot underbart ...

And you should?
  • dendertina

Skulle lätt ha sagt "duscha varmt" innan jag blev gravid och har har gått höggravid i denna hetta som var förra veckan. Visste inte var jag skulle ta vägen och fullkomligt vägrar att visa min feta kropp. Blääää.

Nu säger jag alltså LÄTT - kalldusch! :D

Svar på tråden Varmdusch eller kalldusch