Urinvägsinfektion, utan smärta?
Kan man ha urinvägsinfektion fast det inte gör ont? Jag har kissat så mycket sista dagarna men har inte ont ändå, ingen sveda eller så. Läste lite på nätet men blev inte mycket klokare....
Kan man ha urinvägsinfektion fast det inte gör ont? Jag har kissat så mycket sista dagarna men har inte ont ändå, ingen sveda eller så. Läste lite på nätet men blev inte mycket klokare....
jag hade en urinvägsinfektion aldeless nyss och det gjorde inte ont. men var besvärligt. kissenödig hela tiden man kunde inte få ut något.
tycker du ska uppsöka läkare så du får ge ett urinprov. där ser dom ju om du har det eller inte.
annars kan du dricka massa med tranbärsjuice och citronvatten.
Jag har lyckats ha uvi två ggr under grav utan att ha varit medveten om det. Visste inte att man kunde ha det utan att känna.
Tranbärsjuice har jag annars fått tips om av både bm och en väninna som har mkt problem med uvi.
jag drack sjukt mycket tranbärsjuice och UVI försvann bara under tiden jag drack det. sen var den tillbaka igen.
sjukvården är extremt petiga med att ge ut penicillin för sånt nu. jag fick lipa mig till det. och fick vänta på provsvar i två dagar innan jag fick nått..
så gå till läkaren med en gång om du är gravid så du kan få bukt med det innan du ska föda...