Danne74 skrev 2009-08-16 07:44:17 följande:
Har du också en sådan där nyckelknapp som jag hade på min..?Att man måste trycka ner en liten knapp vid nyckeln för att kunna dra ut nyckeln så att det inte går att ta ut nyckeln och därmed aktivera rattlåset oavsiktligt när bilen rullar..?Dessutom hade jag en summer som tjöt när man öppnade dörren utan att ha tagit ut nyckeln ur tändningslåset.Vidare så fanns det ett skjutbart fönster i bakrutan så att man kunde nå saker på flaket och istället så saknade den lastförskjutningsnät som man fick sätta in vid registreringen i Sverige, liksom spolare på strålkastarna.Det är ganska många detaljer som skiljer mellan USA versionerna och de i Europa.
nej har inget av det du berättar om, men det kanske har varit en fungerande summer på den förut, vi har hittat mycket saker på den som inte funkade förut, men nu

de som hade den före mig har misskött den fruktansvärt - dock inte karossen, totalt rostfri
Har hittat en beg. låda till den för 3000 på
bildelsbasen.se, så vi får se vad som händer.. har jue en 2.0motor med 16v ist för de mest vanliga i sverige 8v, som jag har fått förklarat för mig av de "kunniga"