Inlägg från: Anonym (anal kåt ;)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anal kåt ;))

Tråden för oss som gilla analsex

Analsex är de bästa som finns tyvärr har frugan tappat all sexlust efter andra barnet vi fick för ett halvår sedan, så man känner sig lite frustrerad faktiskt ,

min fru var helt avskräckt av tanken så jag tjatade inte om det utan jag började med att små retades med henne dvs drog ut kuken ur musen under sexakten å smekte ollonet mot analen tryckte den lätt flera ggr mot anus utan att glida in.

detta gjorde jag tre olika tillfällen vi hade sex, utan att glida in fjärde ggen va hon så kåt av tanken så när jag gled med ollonet på analen skrek hon av kåthet att jag skulle köra in den och det blev den bästa uplevelsen någonsin för henne,

ett litet knep man kan testa på dom som är anti kanske inte funkar på alla men de flesta ;)

• Anonym (anal kåt ;))
    Anonym skrev 2009-08-20 23:06:33 följande:
    Anonym (anal kåt ;)) skrev 2009-08-20 22:52:12 följande: Om man har en man som är anti då, har du inget bra knep till mig att ta till. Älskar A6 o hade det mycket när jag var yngre men har lyckats skaffa en man som är så totalt anti man kan bli. Skittråkigt...
    ja den erfarenhet jag har är att man försöker när ens partner är som kåtast, vi säger att du rider av honom och drar ur den och pressar upp den i din anal tror jag knappast han säger nej mitt i akten eller teesa han ett tag innan som jag gjorde om det går,

sen när han har märkt att hey de där va riktigt skönt,porrigt kanske han får mer smak som min fru fick ;) lycka till
Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex