Är 170 och väger 80 kg..:( vad säger du som är 170?
är så ledsen, har gått ner från 90 till 80 kg.. och nu har de stannat här, de kommer inte längre ner.. jag ska försöka kämpa på som fan men de e så svårt :(:( vad väger du som är 170 lång?
är så ledsen, har gått ner från 90 till 80 kg.. och nu har de stannat här, de kommer inte längre ner.. jag ska försöka kämpa på som fan men de e så svårt :(:( vad väger du som är 170 lång?
ca 60 kg, det känns lagom för mig, jag är ganska smal utan att vara spinkig och är hyfsat vältränad.
Om man är överviktig och går ned i vikt, är det alltid lättast i början och ju mer övervikt man har, dess fortare går det ofta i början för att sedan bli riktigt kämpigt när man närmar sig normalvikt! För många (bla mig) är det likadant när man varit gravid, de sista 4-5 kg är fan nästan omöjliga att bli av med, man får kämpa mer med dem än med de första 10!
Så kämpa på, det kommer gå saktare nu när du närmar dig genomsnittsvikt, men ge inte upp - var konsekvent och fortsätt träna och äta bra så kommer du att gå ned, men det kommer ta tid. Försök tänka på hur det kommer vara om 1 år, inte om 1 månad!
110 kg i mitt nuvarande gravida tillstånd
173 cm, 55 kg. Trivs bra med både vikt och längd, skulle kunna lägga på mig några kg men inte mer än max 60 kg. Lycka till, tänk på kosten!
170 cm och väger 70kg. Vill ner till 65kg..
Vägde 80 i slutet av april så det går framåt, men precis som du TS så står jag still nu och det har jag gjort i en månad...
Men det är väl hur bra som helst att du gått ner 10 kg! Med träning, bra kost och tålamod kommer du fixa det!
Jag e 172 o väger 68-69 kg. Ingen upplever mig alls som tjock o jag har storlek 38/m i kläder, ibland även 36 el s.
Så jag tror d handlar mkt om hur man e byggd.
På en hälsokontroll vi hade på företagshälsovården så räknade dem ut hur mkt skelettet vägde, o jag hade rätt kraftigt skelett (kraftig benstomme alltså).
Sen har jag väldigt små bröst också och ganska mkt muskler, så jag gissar att det påverkar.
Var nere på 63 kg en gång o såg riktigt hemsk ut, då min bröstkorg stod ut.
Så detta jag väger nu är säkerligen min ideal-vikt, men d e ju så olika beroende på kroppsbyggnad.
168 cm och väger 67....
Upplevs som kramgo!! :-P
D va jag som skrev d om företagshälsovården "anonym(172)", la precis in två nytagna bilder i mitt galleri, "jag", ifall nån vill ha ett hum...
Jag är 171 cm och väger 83 kg. Har vägt mellan 70 och 80 kg se senaste åren men nu gått upp lite extra efter graviditet. Min idealvikt är väl 70 kg. Som minst har jag (i vuxen ålder) vägt 64 kg men då tyckte jag att jag var för smal. Det var inte "jag" på något sätt.