I vilken ålder satt ditt barn framåt i babybjörn sele?
Ja frågan är ställd =)
Ja frågan är ställd =)
bra fråga, jag undrar med! Har en dotter på 4,5 mån som jag inte vänt än. Men det kanske börjar bli dags?!
Egentligen aldrig. Hon somnade alltid så gott med huvudet mot mitt bröst och så hängde hon till hon var strax under året.
vi hade vår dotter vänd från första veckan!? inte långa stunder, men hon vägrar sitta inåtvänd. dock väligt stark nacke redan från födseln enl bvs och barnmorskor.
Vi gjorde ett försök igår och hon är 3 och en halv månad. Verkade gå jättebra. Det beror väl på hur starka de är i rygg och nacke. Hur gammal är er bebis?
Nu är dottern 8veckor drygt. hon ÄLSKAR selen och att få vara med ute. hon biter sig stadigt fast i kanten och gurglar glatt.
båda mina har fått sitta framåt från ungefär en månads ålder. båda har avskytt att sitta inåt och ligga i vagnen, så det fanns liksom inte nåt annat alternativ.
inte suttit framåtvänd än, han är snart 10månader.
ska väl prova nästa gång vi går ut med den.. så sällan bara då han trivs i vagnen som en fisk i vattnet!
2 månader var hon. Hon vägrade sitta inåtvänd. Hon sitter där och drägglar ner "flärpen"
aldrig. hon sover bättre när hon ligger vid bröstet.
Tror det blir för mycket intryck för dem om dem sitter framåtvända för länge åt gången