• Anonym (jay!)

Clone a willy/pussy-tråden

Idag ska min kära sambo köpa en clone a willy =D
    Det måste ju vara fruktansvärt upphetsande att kunna ta honom x2 samtidigt =D

Berätta era historier, känslor och tycke om denna, enligt mig, eminenta uppfinning ;)

• Svar på tråden Clone a willy/pussy-tråden
  • Fridafin

Tja, vi testade för några år sedan, kanske 1 & ½... Måste säga att det inte riktigt var helt najs faktiskt. Själv idéen rockar, men färgen & ytan på slutresultatet lämnade lite övrigt att önska... Vi gjorde slag i saken & slängde willyn' härom veckan.

Hoppas de har förbättrat materialet så att det blir bättre för er. Som sagt, idéen är det ju inget fel på. Kul grej liksom.

Lycka till!

• Anonym (jay!)

om ytan inte är att hurra för, kan man kanske trä på en kondom på den?

jag är iallafall heltänd på idén.
    det blev sambon också när jag sa;
    'tänk om jag haft en kopia av din kuk, då kan du knulla mig på två sätt samtidigt =D'

• Kamme

ehh... clone a pussy?

"älskling, sära på dom så häller jag i smeten"

????

• Anonym (Klonare)

Jag fick ett sånt kitt i 35-årspresent av kollegorna och jag gick glatt hem och klonade av min käre make därhemma. Jösses vad kul vi hade när vi gjorde det. Har sällan garvat så. Jag har inget att klaga på ang ytan och materialet. Den är utmärkt! Jag är helnöjd på alla vis!

• Anonym (jay!)
    Kamme skrev 2009-08-13 15:02:52 följande:
    ehh... clone a pussy? "älskling, sära på dom så häller jag i smeten" ????
    det ska tydligen finnas den varianten också...
    www.cloneawilly.com/store_details.php
  • Anonym (jay!)

Anonym (Klonare) skrev 2009-08-13 15:09:14 följande:

Jag fick ett sånt kitt i 35-årspresent av kollegorna och jag gick glatt hem och klonade av min käre make därhemma. Jösses vad kul vi hade när vi gjorde det. Har sällan garvat så. Jag har inget att klaga på ang ytan och materialet. Den är utmärkt! Jag är helnöjd på alla vis!
    woho! synd att det tar så lång tid för den att stelna. jag hade mer än gärna testat dess färdigheter ikväll ;)
  • Fridafin

Anonym (Klonare) skrev 2009-08-13 15:09:14 följande:

Trevligt att ni blev nöjda! Haha, ja...själva "skapandet" var ganska skojigt faktiskt...
  • Anonym (jay!)
    Fridafin skrev 2009-08-13 15:23:17 följande:
    Anonym (Klonare) skrev 2009-08-13 15:09:14 följande: Trevligt att ni blev nöjda! Haha, ja...själva "skapandet" var ganska skojigt faktiskt...
    jag var lite orolig för det där att få honom att behålla ståndet i den läskiga geggan.
    igårnatt kom vi på hur vi skulle förbereda oss XD hahaha
  • Anonym (jay!)

nu har sambon precis inhandlat en =) hihi =)

• Anonym (jay!)

det gick inte så bra =(

den där gjutningssmeten var det lite otydligt med i bruksanvisningen...
    'det kommer att bli klumpar, som i en pannkakssmet'
    jaha? ska man försöka reda ut dom, eller ska man låta dom vara?

smet överallt, en tapper soldat som inte är så tapper längre, pga 'kalabaliken'

XD

vi får köpa refill och göra om gjutningsformen helt enkelt =)

hur gjorde ni med klumparna?
    väntade ni en stund efter att ni blandat smeten, tills ni stoppade in den?

• Anonym

Anonym (jay!) skrev 2009-08-14 11:09:21 följande:

det gick inte så bra =(den där gjutningssmeten var det lite otydligt med i bruksanvisningen...'det kommer att bli klumpar, som i en pannkakssmet'jaha? ska man försöka reda ut dom, eller ska man låta dom vara?smet överallt, en tapper soldat som inte är så tapper längre, pga 'kalabaliken'XDvi får köpa refill och göra om gjutningsformen helt enkelt =)hur gjorde ni med klumparna?väntade ni en stund efter att ni blandat smeten, tills ni stoppade in den?
    Vilket jobb. Du vill verkligen ha din mans kuk ggr 2?
  • Anonym (jay!)

OH YES! =D jag ska köra med elvisp nästa gång. det blir nog mycket bättre =)

vad gör man inte för lite kuk ;)

• Anonym

Anonym (jay!) skrev 2009-08-14 13:18:05 följande:

OH YES! =D jag ska köra med elvisp nästa gång. det blir nog mycket bättre =)vad gör man inte för lite kuk ;)
    Finns ju helsköna dildosar att köpa
  • Anonym (HEHE)

köpte med en sån för ett par år sen. när jag var ihop med mitt x. köpte den med vibrator. visst den blev lyckad men den va vell fel på hans kuk. den blev så liten nu snakar vi typ 7-8 cm så det hjälpe juh inte ändå. hehe men va rätt kul att göra den.

Svar på tråden Clone a willy/pussy-tråden