• Miss Julie

"unga" Uppsala mammor med bÄbisar våren/sommaren 09 =)

halloj alla uppsala mammor med småttningar som är födda våren/sommaren 09!
    Tänkte att man här kan skratta ocg gråta tillsammans och kanske träffas med våra små tuffingar live också =)

• Svar på tråden "unga" Uppsala mammor med bÄbisar våren/sommaren 09 =)
  • Miss Julie

det verkar inte vara många som vill prata med oss =P

Ogräset skrev 2009-08-13 19:16:55 följande:
    Vad bra! Hoppas några stycken hittar hit nu
  • Malin 85

vad räknar ni som unga mammor?ja e 24 å fick en liten tjej i slutet på juni.

• Miss Julie
    Malin 85 skrev 2009-08-15 12:10:18 följande:
    vad räknar ni som unga mammor?ja e 24 å fick en liten tjej i slutet på juni.
    Välkommen! ung är man väll upp till 40 kanske hehe.
    Vart i uppsala bor du då? när kom lill tjejen? Då är vi nu tre här med små flickor va kul =)
  • Didric Lily Milo

hallooo! är 23 år och mamma till två. fick en liten Lily 5 juni. Har en tvååring också. bor mitt i smeten i uppsala :)

• Miss Julie

va kul att det kommer lite flera nu =)
    Vad gör ni om dagarna med era små då?

• Didric Lily Milo

försöker överleva :D nä men vi är ganska nya i stan så vi håller på att utforka vad som finns fortfarande.. inte mycket verkar det som. är det nån som vet om det finns nån öppenförskola eller liknande man kan gå till?

• Miss Julie

Haha, är dina små jobbiga med dig =p

Det finns en öppenförskolan i stenhagen där vi ska gå. Men dom har inte öppnat dom än efter sommaren tror jag. Det finns en grupp för "unga" i sävja också på torsdagar typ. Sen vet jag inte vad de finns inne i stan tyvärr. Jag skulle också vilja gå på något sånt, skulle vara kul att träffa andar med barn!

• Malin 85

min tjej kom efter akutsnitt den 27 juni..vi bor i årsta vid gränbycentrum ugnifär..vi gör inte så mycket om dagarna..fikar ibland åså..men dagarna går ju så otroligt fort..

• Miss Julie
    Malin 85 skrev 2009-08-15 12:39:18 följande:
    min tjej kom efter akutsnitt den 27 juni..vi bor i årsta vid gränbycentrum ugnifär..vi gör inte så mycket om dagarna..fikar ibland åså..men dagarna går ju så otroligt fort..
    Jo jag vet! man har alltid något att pyssla med..
    Är hon förtidig då alltså?
    Är det många av era vänner som också har barn?
Svar på tråden "unga" Uppsala mammor med bÄbisar våren/sommaren 09 =)