Inlägg från: HeartsOnFire |Visa alla inlägg
  • HeartsOnFire

Mammor i nynäshamn?

Jag är 23, har en son på 17 månader som jag ska skola in på måndag.
    Vi bor i Västerhaninge.

Är allt bra med er?

• HeartsOnFire

Beckis 24 skrev 2009-08-13 23:02:57 följande:

Hej! Javisst, allt bara bra här, mysigt verkligen att vara mamma. trivs du som mamma? Hur känns det att skola in på dagis?
    Jadå jag trivs som mamma.
    Det är blandade känslor...ibland lite nervöst och ibland känns det spännande.
  • HeartsOnFire

Beckis 24 skrev 2009-08-14 11:34:05 följande:

Förstår det..men det kommer säkert att gå jättebra. Vart i V-haningen bor ni?
    Ja det tror jag också. =)
    Vi bor hmmm vet inte riktigt vad området heter...vi flyttade hit för ca 1½ år sedan så jag är inte riktigt hemma här. Bodde i Älta förut.
    Åbygårdarna heter föreningen iaf.
  • HeartsOnFire

Beckis 24 skrev 2009-08-18 20:06:59 följande:

Hej på er båda, välkommen hit Rydin :) Jag bor i Ösmo, men har svärföräldrar i Sorunda och min mans mormor och morfar bor också i Sorunda, i Ottersta! Så jag brukar vara en del i Sorunda faktiskt..:) Vore kul att ses nån gång kanske å fika eller nåt, vad säger ni rydin och hearts on fire?
    Ja det låter väldigt trevligt.
    Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så det får väl för min del isåfall bli någon dag då jag är ledig.
  • HeartsOnFire

Beckis 24 skrev 2009-08-19 22:19:54 följande:

Ok, här är ett förslag, fika i nynäshamn nu på fredag klockan 12? :) eller hur har du det med dagis då rydin?
    Min son går i förskolan...han har inskolning. Idag är vi hemma för att han är sjuk så imorgon blir det inget för oss.
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?