• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • Beckis 24

Hej! Javisst, allt bara bra här, mysigt verkligen att vara mamma. trivs du som mamma? Hur känns det att skola in på dagis?

• Beckis 24

Förstår det..men det kommer säkert att gå jättebra. Vart i V-haningen bor ni?

• Beckis 24

Hej på er båda, välkommen hit Rydin :) Jag bor i Ösmo, men har svärföräldrar i Sorunda och min mans mormor och morfar bor också i Sorunda, i Ottersta! Så jag brukar vara en del i Sorunda faktiskt..:) Vore kul att ses nån gång kanske å fika eller nåt, vad säger ni rydin och hearts on fire?

• Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-19 07:26:34 följande:

Abslout fika låter kul. Jag kan de flesta dagar och tider om det inte krockar med dagis förstås. Beckis ska du gå på öppna förskolan eller babycafé eller ngt?
    Ja, jag vill gärna gå på öppna förskolan och babycafé, brukar du går dit? Går du i Ösmo eller nynäshamn?
  • Beckis 24
    HeartsOnFire skrev 2009-08-18 22:19:33 följande:
    Beckis 24 skrev 2009-08-18 20:06:59 följande:
    Ja det låter väldigt trevligt.Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så det får väl för min del isåfall bli någon dag då jag är ledig.
    Ok, här är ett förslag, fika i nynäshamn nu på fredag klockan 12? :) eller hur har du det med dagis då rydin?
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-20 07:53:32 följande:

Jag brukade gå i Nynäs på öppna förut. Ska nog fortsätta med det om dom inte kommerigång i Sorunda förstås, då måste jag ju testa det med... Måste hämta Killen på dagis klockan 12 på fredag... Så det passar inte så bra
    Det kanske är bättre att någon av er kommer med ett förslag, jag är mer flexibel eftersom jag bara har en liten bebis :)
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-20 18:19:40 följande:

På måndag kanske. Hämtar Oliver 12 så sen kan vi ta bussen till Ösmo eller Nynäs.
    Jag åker till småland på måndag och är borta tills på fredag, min familj är där, blev en spontangrej. Men gärna nån gång när jag är hemma igen!
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-21 15:05:41 följande:

Hör av dig när du kommer hem då så kan vi bestämma ngt.
    Det gör jag! Då får vi vestämma något. Ja, det vore kul att få fler till denna tråd! :)
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-26 09:26:19 följande:

Någon som ska på babycafé eller öppna förskolan nästa vecka???
    Jag ska på babycafé idag klockan 13 i nynäs! Visst finns det i Ösmo också? Någon som ska dit?
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?