Mammor i nynäshamn?
Hej!jag bor också i Nynäshamn, eller i Sorunda för att vara mer eexakt. har en son som är 3 och en dotter som är fem veckor... är själv 28. var i nynäs bor du då?
Hej!jag bor också i Nynäshamn, eller i Sorunda för att vara mer eexakt. har en son som är 3 och en dotter som är fem veckor... är själv 28. var i nynäs bor du då?
Abslout fika låter kul. Jag kan de flesta dagar och tider om det inte krockar med dagis förstås. Beckis ska du gå på öppna förskolan eller babycafé eller ngt?
Jag brukade gå i Nynäs på öppna förut. Ska nog fortsätta med det om dom inte kommerigång i Sorunda förstås, då måste jag ju testa det med... Måste hämta Killen på dagis klockan 12 på fredag... Så det passar inte så bra
På måndag kanske. Hämtar Oliver 12 så sen kan vi ta bussen till Ösmo eller Nynäs.
Hör av dig när du kommer hem då så kan vi bestämma ngt.
Kul att det finns en till mamma i nynäs... *ler*. Verkar inte vara så många som hittar till denna tråd...
Hej och välkommen hit!
Någon som vill ses?
Någon som ska på babycafé eller öppna förskolan nästa vecka???
Ja! I nynäs på måndagar, Sorunda måndagar och Ösmo tisdagar. Öppna förskolan är onsdag och fredag i både Nynäs och Sorunda och måndag, onsdag, torsdag och fredag i Ösmo...