Inlägg från: skrattmaja |Visa alla inlägg
  • skrattmaja

Mammor i nynäshamn?

hittat till denna tråd tack vare srydin!
    även jag finns i ösmo. är tvåbarnsmamma sen i början på juni då emilia föddes, storasyster är 3 år!

gick mest i Nynäs på öppna o babycafe med johanna o har nog tänkt att göra likadant denna gång, tom tänkt att gå nu på förmiddagen men upptäckte att jag hade lite annat att fixa idag men annat kom ivägen!

skratt-maja numer mamma till johanna och emilia ♥
  • skrattmaja

stämmer att det inte är ngt imorogn i ösmo för det är personalmöte men fr nästa vecka som vanligt igen med bvc på plats på tisdagar!

• skrattmaja

srydin, låter bra att det var mysigt som vanligt på babucaféet, ska verkligen försöka få till att åka iväg!
    garaget jag, här behövs en tur till återvinningscentralen, det är så mkt papper! alal dessa kartonger som blivit efter presenter....(johannas födelsedag mestadels)

spännande med bvc, vi ska dit imorgon emilia o jag, dags för 3 mån spruta!!!!

• skrattmaja

tyvärr inte, jag ska bege mig in till sthlm o mitt gamla jobb då!!!
    siktar på måndagen efter.....

srydin, hur gick det på bvc? vi har ju en klump!!!{#lang_emotions_embarassed}
    brukar du träffa birgitta?

• skrattmaja
    Beckis 24 skrev 2009-09-04 09:33:32 följande:
    Vad kul! Var i Ösmo bor du?
    vi bor på vidars väg, på andra sidan barkmans väg ner mot skogen!
    och ni???
  • skrattmaja
    Beckis 24 skrev 2009-09-04 09:59:06 följande:
    ok, det är ju ganska nära oss då! Vi bor på björnclous väg, de gula radhuslägenheterna uppe på höjden! Vad kul med fler mammor i området!
    aha där bodde vi innan flytt till vidars, i en lägenhet ej i radhus!!!
    vi har bott på lite olika adresser här i ösmo!
  • skrattmaja

spännade att ni har semestrar framför er!
    Här har vi precis bokat in oss på babysim/syskonsim som kommer att gå på måndagar start den 12 oktober så jag tror inte att det blir babycafé förrän efter jul!
    Hoppas att Emilia kommer att tycka det är lika roligt som Johanna tyckte om att få plaska!
    Tendenserna i badbaljan verkar indikera det men det behöver ju inte betyda ngt!

Så avis på beckis som ska få åka till udnerbara italien! så otroligt sugen på det igen, god mat och gott vin!!!

hoppas att ni, s rydin får det trevligt på er tur norröver..
    om inte pernillas har så kanske camillas har? har inte spanat in hennes vinterutbud ännu men det kan ju vara ngt!

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?