• mesina

Mammor i nynäshamn?

hej jag är som dej ensam mamma ,jag bor i nynäshamn har en dotter på 7 år och en son på fem månader hör av dej om du känner för det .mvh mesina

• mesina

jo jag har funderingar på det men vet inte plats å tid..
    skall ni dit??

jag gick där med min dotter för 7 år sedan men alla mammor kände redan varann så man kände sej väldigt utanför man satt själv å fika efter sång stunden..men tiderna har ju förändrats så jag skall dit å kolla läget ..

• mesina

jag har två barn en dotter på 7 år som går i tvåan å en på5 månader ..

är det fortfarande på församlingshemmet babycafet är ??
    å vilken tid??

• mesina

skall du dit??
    på måndag 09.30???
    kan vara kul att man känner någon som ska dit ..

• mesina

vi kan ju höras av på söndag  svårt att bestämma något nu..

• mesina

det blir inget babycafe för oss imorgon hugo är gätte förkyld å jag med ,men ha det så skoj ..

• mesina
    sleeping angel skrev 2009-09-07 19:36:30 följande:
    Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn. Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan
    välkommen till vårat lilla tillhåll=)
  • mesina
    S Rydin skrev 2009-09-06 17:12:29 följande:
    Mesina: Hoppas ni blir piggare snart! Agnes snuva har gått över nu i alla fall... Hör av dig när ni blir friska så kan vi ses!
    hej sandra jo jag börjar må bättre men inte bra ännu ..å nu håller emmy på å bli sjuk åkså så snart har det gått runt ghela familjen ...men det går ju över hoppas allt är bra med er .kram
  • mesina
    Turboplingen skrev 2009-09-08 20:14:54 följande:
    Undrar om det kommer gå över någon gång?Denna vecka är hon fröken nej.. allt är nej =p
    oj oj min dotter är 7 å det blir värre med åren jag lovar ..men de är så härliga ändå ..så håll ut efter tonåren brukar de släppa sejs det ..
  • mesina

funderar åkså på att gå på baby cafe imorgon hoppas vi ses där..men det beror på hur hugge mår.

• mesina
    Turboplingen skrev 2009-09-09 07:30:21 följande:
    Nej usch säg inte så =pVill ha min söta mysiga dotter tillbaka ;)Nejdå hon är super söt sina stunder, men när hon inte får som hon vill ja..då vill jag bara blunda och hålla för öronen och säga lalalala jag ser inget och hör inget lalalala..till råga på detta så är hon i en pappafas nu så nu är alla pappa ink jag =p
    jag känner verkligen igen mej ..min dotter är så änn...
    har du testat å bete dej lika dant som din dotter å se  hur hon reagerar ,när min dotter var mindre å la sej på golvet å skrek så gjorde jag lika dant då blev hon helt tyst..

ett bra knep ..
  • mesina
    fru Wanqvist skrev 2009-09-14 09:27:24 följande:
    hej här kommer vi!jagh heter Daniela bor på Lisö och är mamma till Ia 3.5 år och lillebror Lukas 3.5 månader.skulle vilja träffa nytt folk och komma ut lite och funderar på att kika in på babycafét nån dag.ni som varit där, är det bra? nyfiken och pigg på att träffa lite folk som sagt *skratt
    hej ja det är jätte bra där tycker jag ..rekomenderar att gå dit..nästa måndag är det babykonsär i kyrkan ..istället för babycafe..
  • mesina

okej då måste man ju gå di t.låter intressant..
    tack för info om det..

• mesina
    acre skrev 2009-09-19 18:22:06 följande:
    Hejjag bor oxå i nynäshamn och har läst här lite men inte skrivit nåt.Jag är oxå mammaledig fick en son den 27/7 med planerat kejsarsnitt.Har varit inne och tittat på era sidor men känner inte igen nån av er.Jag har inte varit på babycafe förut har inte riktigt förstått vad man gör där.hoppas jag inte tränger mig på i er tråd.....
    hej å välkommen till vårt forum ..ju fler detso bättre
  • mesina

jaa man glömmer ju bort att gå in på tråden jo alla mår bra här än så länge tror min stora tjej holler på att bli sjuk men det kan lika gjärna vara att hon är skol trött.vem skulle inte vara det =)

vilka ska på babycafet på måndag??

• mesina

på måndag är det babykonsär klockan 10 och 13.
    vi skall nog dit klockan 10tror jag ..

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?