Inlägg från: sleeping angel |Visa alla inlägg
  • sleeping angel

Mammor i nynäshamn?

Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn.
    Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan

• sleeping angel
    mesina skrev 2009-09-13 19:58:54 följande:
    funderar åkså på att gå på baby cafe imorgon hoppas vi ses där..men det beror på hur hugge mår.
    skulle du gå imorgon och undrar vilka jag och beckis är i skaran så är jag den med flickan som INTE sitter där jag sitter och kryper överallt...dessutom har vi med oss en gåstol
  • sleeping angel

babykonserten är så fin, då är det marita som sjunger och någon spelar gitarr eller nått, blåser såpbubblor och det är så mysigt!
    Sen har dom vatten i dopfunten och lite melon, bomull att känna på, speglar att titta i ovs det är verkligen toppen! Det är uppe i kyrkan och man ska vara i tid för annars kan det vara svårt att komma in eftersom dom är i det bakre rummet.

• sleeping angel

ska ev till babycafét på mån men jag går helst på em eftersom då är det fler äldre barn som J inte kliver på...alla kryper åt alla håll och det känns bättre för mig

• sleeping angel

babykonsert- då kommer vi, 10.00!
    tack beckis min snorpa i sommras

Vi spenderade en kväll på saccska barnsjukhuset igår, blev remiterade akut från närakuten i nynäs p g a att dom inte visste hur man mätte syremättnad på små barn...men det blev "bra" ändå, fick diagnoserna förkylningsastma (inhalator....kommer bli intressant att ge!), eksem ( p g a astma, kortison salva ordinerat) och en öroninflamation (kåvepenin tack!)
    var nere på närakuten kl 17.30, kom hem kl 01.30!!

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?