Mammor i nynäshamn?
Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn.
Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan
Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn.
Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan
babykonserten är så fin, då är det marita som sjunger och någon spelar gitarr eller nått, blåser såpbubblor och det är så mysigt!
Sen har dom vatten i dopfunten och lite melon, bomull att känna på, speglar att titta i ovs det är verkligen toppen! Det är uppe i kyrkan och man ska vara i tid för annars kan det vara svårt att komma in eftersom dom är i det bakre rummet.
ska inte dit men det är klockan 9.30 och 13.00
jag ska dit på em.
ska ev till babycafét på mån men jag går helst på em eftersom då är det fler äldre barn som J inte kliver på...alla kryper åt alla håll och det känns bättre för mig
babykonsert- då kommer vi, 10.00!
tack beckis min snorpa i sommras
Vi spenderade en kväll på saccska barnsjukhuset igår, blev remiterade akut från närakuten i nynäs p g a att dom inte visste hur man mätte syremättnad på små barn...men det blev "bra" ändå, fick diagnoserna förkylningsastma (inhalator....kommer bli intressant att ge!), eksem ( p g a astma, kortison salva ordinerat) och en öroninflamation (kåvepenin tack!)
var nere på närakuten kl 17.30, kom hem kl 01.30!!
tack s rydin- hon har fått sin inhalator med Airomir och det är första natten inatt så vi får se.