• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

mesina skrev 2009-09-03 09:17:06 följande:
    någon som skall till babycafe på måndag i nynäs 09:30??
    Jag hade tänkt att gå på måndag i nynäs på morgonen! Ska vi ses någonstans strax innan så vi känner igen varandra? vore jättekul om vi gick några stycken :)
  • Beckis 24
    skrattmaja skrev 2009-08-31 11:21:09 följande:
    hittat till denna tråd tack vare srydin!även jag finns i ösmo. är tvåbarnsmamma sen i början på juni då emilia föddes, storasyster är 3 år!gick mest i Nynäs på öppna o babycafe med johanna o har nog tänkt att göra likadant denna gång, tom tänkt att gå nu på förmiddagen men upptäckte att jag hade lite annat att fixa idag men annat kom ivägen!
    Vad kul! Var i Ösmo bor du?
  • Beckis 24
    skrattmaja skrev 2009-09-04 09:36:34 följande:
    vi bor på vidars väg, på andra sidan barkmans väg ner mot skogen!och ni???
    ok, det är ju ganska nära oss då! Vi bor på björnclous väg, de gula radhuslägenheterna uppe på höjden! Vad kul med fler mammor i området!
  • Beckis 24
    Turboplingen skrev 2009-08-31 14:50:40 följande:
    Vart ligger babycafé och öppna förskolan här i Nynäshamn?Inte hunnit se mig omkring så mycket
    följ med på måndag om du kan :)
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-09-04 20:04:18 följande:

Nu har jag ångrat mig! Åker in till Nynäs på måndag i alla fall! Det är ju så mysigt där! Får prova Sorunda ngn annan gång...
    Jag är snurrig..har ju BVC på måndag klockan 10..då blir det nog svårt att hinna med baby cafeet..ååh..typiskt! Eller var det kl 09 det började eller 09.30??
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-09-05 20:45:48 följande:

Det börjar 9.30, men du kan väl komma ner när du är klar? Eller en fika efteråt kansek. Jag ska ta 13 bussen hem så jag blir ju kvar ett tag...
    Har skickat ett meddelande till dig! :)
  • Beckis 24
    Sandy248 skrev 2009-09-07 08:16:51 följande:
    hej på er! =) Vore kul o haka på tråden här. Är en Gotländska inflyttad i Nynäshamn. Har en dotter på snart 3år och en till på 3 månader =) Själv är jag 24.Är det några som skall på babycafet idag?
    Välkommen hit!!
  • Beckis 24

sleeping angel skrev 2009-09-07 19:36:30 följande:

Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn. Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan
    Hey tjejen! Vad kul att du hittade hit! Vore kul att träffas allihop nån dag, tror ni det går att få ihop nåt? :=)
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-09-09 20:32:01 följande:

Nån som är sugen på en fika imorgon??? Ska vara på bvc 13.30, men fikar eller lunchar gärna innan.
    vi ska på babycafeet kl 9.30 imorgon..kom dit :)
  • Beckis 24

Hej på er! Vilken tid var babykonserten på måndag? Hur månag ska dit, ska vi gå dit tillsammans? Jag gör en lista här och så kan man ju fylla i sitt namn:
    Babykonsert måndag:
    Beckis24

• Beckis 24
    Sandy248 skrev 2009-09-19 15:52:51 följande:
    Babykonsert måndag: Beckis24 SRydin Sandy248
    Ska vi ta 9.30? Vart ska vi träffas?
  • Beckis 24

Fonbtänen 9.30 blir bra! Ses då! Völkommen hit acre :)

• Beckis 24

Vi mår bara bra! Hafr haft besök av minbror och mamma så det har varit fullt upp bara. Nu så ska vi till italien på lördag, hade ingen semester i somras..hur mår ni allihop? missade alltså babycafeet i måndags..någon som var där?

• Beckis 24

Vilk ska på babycafeet imorogn bitti? kram

• Beckis 24

Nej vi var aldrig där, det blev inte så. Vi har haft det jättebra i Italien. Ska ni dit på måndag fm eller em? Då ska vi nog dit!

• Beckis 24

Vilken fin bild på Junia! Får ta å ses snart :)

• Beckis 24

Nämen lilla gumsan då!! måste kännts jobbigt, då är ni väl helt slut nu då..mår lilltösen bättre nu? babykonsert, vad roligt, jag kommer också till 10.00, ska till sjukhuset sedan kl 13.20 så det blir bra..

• Beckis 24

tror att denna tråd snart stängs då det gått tre månader snart..ska vi skapa en annan och fortsätta?

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?