• S Rydin

Mammor i nynäshamn?

Skrattmaja: Det gick bra. Agnes väger 4440 nu och är 57,5 lång. Hon följer sin kurva fint. Nu ska vi bara bli av med snoret... Vi brukar träffa Birgitta, men igår var det Lillmarie och Magnus.

• S Rydin

mesina: Ja absolut!!! Agnes kissade nästan på henne... Oooops! Nu verkar det som snoret börjar avta och det är ju skönt. Imorogn ska vi till nynäs och sälja vår lägenhet... Ska bli så skönt... Synd bara att man måste åka bussen så tidigt...

• S Rydin

Nu har jag ångrat mig! Åker in till Nynäs på måndag i alla fall! Det är ju så mysigt där! Får prova Sorunda ngn annan gång...

• S Rydin

Det börjar 9.30, men du kan väl komma ner när du är klar? Eller en fika efteråt kansek. Jag ska ta 13 bussen hem så jag blir ju kvar ett tag...

• S Rydin

Mesina: Hoppas ni blir piggare snart! Agnes snuva har gått över nu i alla fall... Hör av dig när ni blir friska så kan vi ses!

• S Rydin

sleeping angel: Välkommen hit!

Mesina: ni är nog snart på benen igen!

• S Rydin

Nåt måste ju gå att få ihop! Jag kan alla förmiddagar... Onsdag och fredag kan jag hela dagen! Bara att komma med idéer på tid!

Hjälp vad det ringer på dörren hela tiden nu... Tror att varenda unge ska sälja jultidningar... Det är väl inte jul än!

• S Rydin

Öppna förskolan i Nynäs imorgon någon??? Vi ska dit i alla fall! Kanske ses?!

• S Rydin

turboplingan: i nynäs är det bara babycafe på måndagar...

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?