Lammskinn, långhårigt eller korthårigt. Vad har ni valt?
Är lite villrådig om vilket lammskinn som är bäst, långhåriga eller korthåriga. Vad har ni andra köpt och varför? Hur är det med allergier och lammskinn?
Är lite villrådig om vilket lammskinn som är bäst, långhåriga eller korthåriga. Vad har ni andra köpt och varför? Hur är det med allergier och lammskinn?
tycker att allt som har med skinn att göra från djur e djurplågeri, du skulle sett den länken här var innan, så kan jag lova att du inte skulle vilja ha ett lammskin
Instämmer fullständigt med mammacarro, varför vill man köpa och stödja att det skinnflås små lamm när det finns syntetiska material som funkar minst lika bra?
Ääää... Vi har ett långhårigt lammskinn som vi fått av Tindras farmor. Hade jag köpt ett själv hade jag satsat på ett korthårigt eller mellan för det långhåriga trängs ordentligt med henne i vagnen Sen känns det mer hygieniskt med ett som int eär jätteluddigt.
lammskinn.se och ullrike.com säljer lammskinn och skriver lite om allergier också. Tror att mimundus.com (?) också gör det.
Lycka till!
www.minimundus.se/valkommen.htm
ska det ju vara ju...trött är jag
pappa till lovalo: Ja jag anser att det e djurplågeri, att dom först slår djuren lite grann o sen ligger dom där o lider, o sen huger av benen o flår dom LEVANDES!!!
Hur kan du ens tänka tanken på att stödje det!!!
mammatilltindra: Antar att du med inte tycker om o känner för djur som lider för någon jävla skinnpäls eller någon kappa till nån dyr snobbjävel!
mammacarro: Vet inte om jag uppfattar ditt sista inlägg fel men jag vill bara klargöra att jag INSTÄMMER med dej och inget annat, skulle aldrig få för mej att stödja nåt sånt..
mammatilltindra: tack för hjälpen!
pappa till lovalo: Nej jag menade inte dej där, det blev fel, skönt att någon håller med mej iaf =)
Hatar folk bara som håller på och tycker att det e helt ok med skinn hemma när dom inte ens vet hur det går till att göra det, jag menar flår djurten levandes o sånt, hur sjukt e inte det, såg ett inlägg här innan där det var en video hur detgår till på tvättbjörnar i kina.. o det var det äckligaste jag har sett =/
Mådde illa..
Skulle slått han i lite sand, huggt av benen o armarna o sen flått han levandes vid medvetande
mammacarro: Du kan ju inte helt seriöst tro att dom flår och hugger benen av dom levande.....varför i hela friden skulle dom göra det.
Jag tycker det är viktigt att hålla våra små barn varma i vagnarna.....och hoppas ocvh tror starkt att skinnen kommer till på ett riktigt sätt.
Trädkoja: jag har ett mellanlångt och tycker det är jättebra. Men ett rå köp inte ikeas eller barnens hus köp ett riktigt. Prova och dra i håret och kolla hur mycket det lossar. det är inte så roligt att bebisen får en massa hår i munnen osv.
Hoppas det blir bra tillslut
Är ni inte lite OT nu?
TS frågade o behov av hjälp, långhårgt eller korthårigt... Inte er ställning till om man ska köpa eller ej. Taskigt tycker jag!