Vi i Spanien. Nr 8
Hej tjejer!
Nu har även jag hittat hit efter en härlig men alldeles för kort semester, har dock jobbat en vecka un. Dottern och jag har varit i Sverige i lite mer än 2 veckor och det var alldeles för kort. Som vanligt när man hälsar pa släkt och vänner sa blir det ingen tid för vila även om jag verkligen har njutit av vädret och de härliga promenaderna. Blir riktigt avis pa di Mammaimalaga som flyttat hem igen. Precis som du sa saknar jag naturen, luften och lugnet när jag är här nere, visst finns det positiva saker med Spanien, tex att det inte planeras sa mycket och att var dag kan vara en fest bara du vill. Är ända sugen pa att flytta tillbaka till Sverige maste jag säga, och särskilt om dottern ska fa ett syskon för här i Spanien vet jag inte hur vi skulle fa ihop det när 2 barn blir sjuka om det knappt funkar med 1.
Samtalsämnet om släkten, min är nog trots allt bra att ha eftersom farmor & farfar har haft hand om Elsa förra veckan och sa även i veckan da denna vecka är inskorningsvecka pa dagis, hon har redan gatt ett halvar och da när vi började var det ingen inskolning utan glatt lämna henne där och sa ringde de bara om hon grät för mycket.
Tycker ocksa att min familj och vänner kunde komma hit lite mer. Mina vänner har aldrig hälsat pa mig och min familj var det 1 1/2 ar sedan de kom. Dock aker jag gärna till Sverige även om det kommer att dröja till nästa gang, inga semesterdagar kvar som räcker till en Sverige resa