• Mrs Kaffelatte

Bröllopspresent i ylle..

Maken och jag har varit gift ai sju år snart och har varje år köpt en present till varandra som har något med den bröllopsdagen vi firar att göra.

Så i år var det dags för ylle-bröllop och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på.

Kan ni hjälpa mig?

När det var läderbröllop så fick han en ½ timmes massage.. Läder-skinn-massage..
    Hänger ni med på kopplingen?

Så har någon där ute något trevligt tips så snälla dela med er..

Och yllestrumpor tror jag är väldigt svårt att få tag på i Augusti...

Tjing!

• Svar på tråden Bröllopspresent i ylle..
  • Mrs Kaffelatte
    HemmaHosSofi skrev 2009-08-15 11:03:33 följande:
    Kan ni inte ha en hel-ylle-kväll?
    Hahahaha.. Absolut..

Kan du hjälpa mig att utveckla den "hel-ylle-kvällen??"
  • Tant Groda

Yllestrumpor tror inte jag är så svårt att få tag på, däremot kanske du inte får ta på dem i en vanlig affär utan hos någon fåruppfödare. De brukar ha lite olika hemsidor. Dessutom har de en massa andra roliga saker, annars får du köpa han ett får.

Vilken gullig idé att köpa presenter efter hur många år man varit gifa! Det ska jag komma ihåg tills vi gifter oss!

• Mrs Winter
    Mrs Kaffelatte skrev 2009-08-15 11:01:53 följande:
    Maken och jag har varit gift ai sju år snart och har varje år köpt en present till varandra som har något med den bröllopsdagen vi firar att göra. Så i år var det dags för ylle-bröllop och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på.Kan ni hjälpa mig?När det var läderbröllop så fick han en ½ timmes massage.. Läder-skinn-massage.. Hänger ni med på kopplingen?Så har någon där ute något trevligt tips så snälla dela med er..Och yllestrumpor tror jag är väldigt svårt att få tag på i Augusti...Tjing!
    http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=631{#lang_emotions_wink}
  • HemmaHosSofi

Mrs Kaffelatte skrev 2009-08-15 11:07:20 följande:

Hahahaha.. Absolut.. Kan du hjälpa mig att utveckla den "hel-ylle-kvällen??"
    Haha ja jag önska att jag kunde det.. En stor (mycket av allt?) varm och mysig kväll?
  • Mrs Kaffelatte

Hittade en grej nu i allafall..
    En skitful, men dock väldigt söt, tovad spindel...

Visst ska han få något mer men något måste ju liksom vara i ull/ylle så..

Tack alla!!

Svar på tråden Bröllopspresent i ylle..