• Celoo

Sushi i Södertälje

Hejsan, nu är det så att mitt sug för Sushi börjar bli påfrestande och har haft ett enormt sug efter det under hela min graviditet, därför undrar jag om någon vet om en bra restaurang i Södertälje som säljer, har bara varit på en som ligger i Lunar gallerian men tyckte inte direkt den var någon höjdare, så tips är väldigt välkomna :)

• Svar på tråden Sushi i Södertälje
  • alvaereva

Vad tyckte du var fel med den i luna? Jag tycker den är helt okej, och han gubben där som säljer är ju så söt.

Har du hört talas om "arga tanten"? Hon har skitbra, men dyr sushi.

• Trailer T

Ligger en precis utanför Kringlan,om den finns kvar..Tycker den var helt ok..

• Celoo
    alvaereva skrev 2009-08-15 11:59:41 följande:
    Vad tyckte du var fel med den i luna? Jag tycker den är helt okej, och han gubben där som säljer är ju så söt. Har du hört talas om "arga tanten"? Hon har skitbra, men dyr sushi.
    Jo han var jättetrevlig tycker jag, men jag tyckte hans sushi var för "salt" tycker mer om när riset är åt det sötare hållet, är lite kräsen av mig,
  • Trailer T

Sen finns det en thairestaurang på Nygatan som har sushi.Har inte smakat den men övrig mat är skitgod..Fräscht

• Celoo
    Kenzie skrev 2009-08-15 12:03:11 följande:
    Minako! Ruggigt bra mat www.minako.se/
    Det såg trevligt ut på deras hemsida, ska spana in det senare, är iNorge nu så jag får vänta minst en vecka innan jag kommer hem :P
    Tack för alla tips :D
  • Lilla Mimsan

Minako är super men även arga tanten!! Lite dyrare men får lite mer!

• Nina

Hej!

De ska finnas en på turingegatan,om den finns kvar.

Svar på tråden Sushi i Södertälje