• Anonym (pullan)

Knipkulor? Orgasm?

Hejsan!

Jag har ett tag funderat på att införskaffa knipkulor och börja använda...

Det jag undrar är om det gör någon skillnad på känseln vid samlag?

menar om man kommer att känna mera, är inte stor eller så nu och har känsel men kan man förbättra det ytligare så hade jag varit glad..

• Svar på tråden Knipkulor? Orgasm?
  • Lis Alm

Ju mer vältränad bäckenbottenmuskulatur man har ju enklare och ju starkare orgasm får man (en trevlig bonus =) alltså)
    Om man är vältränad så kan man välja om man vill känna lite mer och då knipa lite då och då under samlaget.
    Killen brukar också uppskatta väl tränad bäckenbottenmuskulatur ;)
    Vissa tjejer kan också knipa sig till orgasm bara genom knipövningar.

Lycka till med träningen!

• Anonym (?)

Hur gör man med kulorna? Står att man kan ha dom under samlag.. Men jag fattar inte vad man ska göra? Bara stoppa i dom och sen ha sex?
    Och annars? Har man dom bara i och kniper? Ska man sitta, ligga, stå?

• Lis Alm

Antar att du syftar på samlagskulor ex:
    www.lustjakt.se/Katalog/Knipkulor/Geisha_pearls.aspx
    Dessa för du in i slidan innan killen tränger in. Under samlaget stimulerar de ollonet samt att de kan träffa punkter i vaginan ex g-punkten och andra känsliga zoner.
    Många tjejer uppskattar dessa kulor mest i ridande ställning.

För knipövningar rek jag vanliga knipkulor som har en ergonomisk storlek, rörlig tyngd och utdragssnöre ex:
    www.lustjakt.se/Katalog/Knipkulor/Smart_silicon_balls.aspx

Anonym (?) skrev 2009-08-15 21:54:28 följande:

Hur gör man med kulorna? Står att man kan ha dom under samlag.. Men jag fattar inte vad man ska göra? Bara stoppa i dom och sen ha sex? Och annars? Har man dom bara i och kniper? Ska man sitta, ligga, stå?
Svar på tråden Knipkulor? Orgasm?