Inlägg från: Ugglan71 |Visa alla inlägg
  • Ugglan71

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jag fick min check meandress idag (grey) och grå benvärmare i grått de med. Helt underbart. Ska ha det till min gråa huggley scarf.... åh så nöjd jag är. Ska ha på mig det på odd molly partyt på torsdag...

• Ugglan71

Frusna flickan skrev 2009-08-17 13:33:34 följande:

Jag är urdeppig.. Lyckades ta mig till butik dag och provade det som beställts. Jag märkte till min bedrövelse att både smock och buttom down är för små över bysten i stl 2 men bra  övri´gt. Stl 3 satt fortf åt över bysten men stooora i övrgt. Fan, jag får jaga gamla smockskjortor.............. Sedan var check meblusen underbar i stl 2! trodde jag aldrig. Har ju beställt  stl 3 eftersom den ser tajt ut över bysten. Hur kan det bli så här?? *deppar........ Då är det bara 100 g-toppen som passar i det paketet. Har aldrig haft det så illa förut. Köpte alltså en check me blus  butiken idag ifall de tar slut på nätet innan jag hinner byta till stl 2 och fick tag på en light cotton i stl 2! Fick 20% rabatt med idrottsrabatten på Kålle & Ada Gbg - perfekt. Hade glömt det men hörde en annan som hade det och så låg den i handväskan. Hur senil är inte jag???
    Tycker OM i bland kan vara lite konstiga i storlekarna. Köpte check me andress, storlek 1 men den var faktiskt en aning stor. Deras klänningar brukar vara ganska tajta. ... Vilken osis... Kan du inte ha ett linne under och inte knäppa alla knappar?
  • Ugglan71

Mamma till N o N skrev 2009-08-17 21:19:49 följande:

Ingen som vet vart man kan få tag i en check med andress chalk i st 4??? Dom ör slut överallt fär jag letat...... //M
    Har du testat 3? Jag upplevde de som ganska stora i stolekar. Jag köpte en i grey i storlek 1 och tycket den var ganska stor...
  • Ugglan71

Skrutteruttan: vilka fina outfits du har

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2