• jompa

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Någon som har den gamla tråden kvar som kan länka?
    Vill ha listan över butiker som fanns i TS.

• jompa

Måste fråga om det finns någon mer här inne som är kort och tycker att OM plaggen sitter bra på er?
    Jag är 154cm och jag är tveksam om de passar mig. Är inte heller helt smal och får lite den där gravid utseendet när jag har plaggen på mig.

• jompa
    malinoski skrev 2009-08-17 20:04:57 följande:
    Hej!Jag är inte så mycket längre än vad du är men jag upplever att det finns mer än tillräckligt många OM plagg som är rena himmelriket även för oss! Man får kanske passa sig lite för vissa modeller bara, eller tänka till vad man har till.Lycka till!
    Jo men de flesta plaggen ha lite så där vidd över magen vilket gärna gör det till en gravidmage.
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 20:05:12 följande:
    Jag tror plaggen kan passa dig. Tror du bör testa strl 1/2 beroende på dina mått för övrigt.
    Ja problemet är ju bopparna, skulle säkert kunna ha stl 1 i de flesta plagg om det inte var för dem
    De skulle nog sitta bättre då, men det blir för tajt över bröstet med stl 1 i många modeller.
  • jompa
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 20:33:06 följande:
    Typ ja, varför gå in och läsa en blogg som enbart handlar om Odd Molly kläder om man nu gillar en helt annan typ av kläder? Fattar det inte!GT och Lindex är helt ok det med, men det är ju lixom inte det som min blogg handlar om. Som du sammanfattade det - idiot - det verkar det finnas gott om!
    Säger som du, varför ens läsa om man inte gillar OM. Tycker det är vanligt att man klankar ner på de som köper "dyra" plagg vare sig det är till vuxna eller barn, men det är väl inte så ofta nån går in i nån blogg och klagar på att de bara har hm på sig eller barnen bara har Lindex kläder.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2