Inlägg från: Mamma till N o N |Visa alla inlägg
  • Mamma till N o N

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ingen som vet vart man kan få tag i en check med andress chalk i st 4??? Dom ör slut överallt fär jag letat...... {#lang_emotions_frown}

//M

• Mamma till N o N
    Frusna flickan skrev 2009-08-18 20:13:30 följande:
    Jag tycker ej att den var stor. af inte om man har lte större byst. Jag som ofta har två måste ha tre på den. Den var även trång  ärmarna tycker jag.
    Jag har skickat efter en 4:a nu... Hoppas den passar!!  *håller tummarna*

Tycker den är otroligt fin!! :)
  • Mamma till N o N
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:46:55 följande:
    Haha...egentligen är jag sjukt snål Köper kläder för tusenlappar men muttar över frakt
    Ja visst e det konstigt =)
    Stod häromdagen och tittade på ett par leggings till min dotter på H&M 79,50 kr "nä det är för dyrt" sa jag och gick därifrån.... Dagen innan köpte jag ett par på ett Meandi party för 210 kr..... {#lang_emotions_innocent}  Konstigt hur man prioriterar.......

Sorry att blev lite OT.....
  • Mamma till N o N

Hej

Åh va jag är ledsen... Jag fick hem min T88 buttondown idag (underbar) men den är för stor!!
    Jag tog en 4 men det hade lätt räckt men en 3.....

• Mamma till N o N

Nu har jag mailat Redheofsweden om min retur av Buttondown.... Fy va tråkigt att den var för stor....Kommer att ta pengarna tillbaka, betalade den med kort, nån som vet hur lång tid det tar??

Men jag kunde inte hålla mig utan kikade in på Ajabajakids och skickade efter en: Long angora cardigan st 3 royal (mörklila) och en makeout blouse st 3 i chalk!!!

Jag kom nämligen in på Affärshögskolan idag så jag kände att jag var värd att fira {#lang_emotions_laughing}

//M

• Mamma till N o N
    Morty skrev 2009-08-20 21:45:40 följande:
    Grattis till att du blev antagen till högskolan! Håller med, då är man väl värd något/några OM plagg.
    Tack!! {#lang_emotions_flower}
  • Mamma till N o N
    elma skrev 2009-08-21 15:41:13 följande:
    freemind: läste på din blogg att du varit på Pondus! Har de någon rea kvar? Vi ska till Orust nästa helg (mannen ska tävla Svanesunds tredagars -cykel) så jag tänkte stanna till och använda plastkortet lite!
    Dom har inget OM kvar på rean iallafall... Jag var där för någon vecka sedan och då hade dom bara några höstnyheter... Taradiddle (?) klänningen och Livealot blusen tror jag det var....
    Fast det var väldigt dåligt med storlekar, men dom kan ju ha fått in den senaste veckan iofs :)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2