Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly - för oss inbitna del 2

freemind skrev 2009-08-18 00:08:58 följande:
    Om man nu har de åsikterna som anonym har, varför går man då in på en renodlad OM-blogg? Och om man nu av misstag hamnade där... måste man kommentera?Låt det rinna av dig :)Jag tycker att du var supersnygg i din outfit idag!
    Jag har sett många elaka kommentarer hos flera OM-bloggare. Trist att det ska bli så, men folk kanske tycker att man "skryter"?
  • Bambiblogg
    pepparkakan skrev 2009-08-18 10:17:09 följande:
    Har en craving sedan länge: En crochet lovelyknit ( vilkenfärg som).Hur är dessa i strl. är normalt en 3:a. Provade -09:an i strl 3 i rose och den var jättestor. är "gamla" också generösa i strl?
    "Ska" dom inte vara lite stora...? Tycker att det är snyggare när den inte sitter så tajt.
  • Bambiblogg

Frusna flickan skrev 2009-08-18 15:39:15 följande:

Flickor, jag behöver hjälp.. har någon sett check me mönstret live i rose. Jag har ju redan blusen  chalk *älskar men nu funderar jag på en andress i rose. Är det svart eller blått på? De hade bara chalken i butiken jag var. Jag vill att den ska funka till mina bruna primeboots men det är tveksamt......... Dagens fynd (OT). Ett par blå chinos från herr (fast det står uni på lappen). Lite slappa sådär. På dockan satt de snyggt matchade med en rosa livealot. Jag blev kär i hela outfiten men det blev bara byxan då jag har svårt för att ha flera tunikor i samma färg. Eftermiddagens outfit blev alltså marinblå chinos med rosa makeout blouse från vårens kollektion - perfekt färgmatchning! Byxan är även super till comma top  chalk med blå everyday cardigan så det kanske blir imorgon Ursäkta mitt prat.. Denna tråden är ju livsfarlig. Man blir ju ännu mer besatt.
    Bambi provade en rosa andress har jag för mig... den är himla prisvärd den klänningen!
  • Bambiblogg
    Pokergirl skrev 2009-08-18 20:55:11 följande:
    Nån som har koll på vilka färger jackorna kommer i?
    738A ?Nylon parker coat?(den som fanns förra året i nylon)

kommer i almost black, chocolate, dark red, military och i powder.
  • Bambiblogg

Frusna flickan skrev 2009-08-18 21:44:32 följande:

Ingen som sett check me-tyget rose live om det är svart el blått på rutorna? (Ursäkta tjat)
    Har du frågat bambi som har provat den?

nick name skrev 2009-08-18 21:50:56 följande:
    Folkart, om du handlar över 1000:-Sid and Sally - över ett visst belopp (kommer ej ihåg vilket)TIntinstyle också, över ett visst belopp.De flesta butiker brukar väl ha det?
    Jo, nästan alla har det och man kommer snabbt upp i dom beloppen när man handlar OM :)
  • Bambiblogg

Sandra G skrev 2009-08-20 08:42:56 följande:

FakturaFrusna flickan skrev 2009-08-20 08:27:55 följande:
    Ajdå, då kommer du nog få betala för returfrakten också!
  • Bambiblogg
    SooJuicy skrev 2009-08-20 09:27:03 följande:
    Hallå i tråden! Ni som har livealot, vad har man under den??? Har inte hittat nåt som passar riktigt bra till, har livealot i puder, tips?
    Spoilerlinne brukar vara snyggt under!
  • Bambiblogg

Sandra G skrev 2009-08-20 09:37:44 följande:

Det kommer jag absolut inte att göra. Det är ju inte jag som gjort fel.
    Jag märker att du inte har hört alla historier om CD.....
  • Bambiblogg

Sandra G skrev 2009-08-20 09:44:06 följande:

Har hört lite. Men hon kan glömma att jag tänker att betala.Jag ska ringa dit sen.
    Hon har ju snokat runt om personers jobb och vägrat tagit emot returer förut... så det blir nog inte det lättaste! Tyvärr!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2