Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

God afton tjejer!
    Visst har ni sett att OM skincare nu finns hos Eleven? www.eleven.se

• Pokergirl

Nån som har koll på vilka färger jackorna kommer i?

• Pokergirl

Jennus: Tack för hjälpen! Då är det "bara" att bestämma sig för vilken färg man vill ha!

• Pokergirl

Nån som sett 100 gr frill "live"? Är den riktigt röd eller går den mer mot vin el lila? Var kan jag hitta den i 3? Fanns i almost black i butik här hemma men jag tror jag vill ha den andra. Dessa svåra beslut!

• Pokergirl

jojoa75: precis den, med volang, menar jag. Den var jättefin i almost black men jag skulle så gärna kika på en i cherry. Var hittade du din? Bild kanske?!

• Pokergirl

isako: pointelle är rel rymliga. Har i strl 2, men är i vanliga fall en 3:a.

• Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 21:24:21 följande:
    Men Jeez Louise!!!!! Hur kan man betala 400 spänn mer än blusen någonsin kostat?www.tradera.com/auction/auction.aspx är det bara jag som är naiv nog att tro att den faktiskt går att hitta i butik fortfarande (bara man letar lite).
    Man kanske skulle shoppa på sig ett lager?! Fanns gott om dom här i stan iaf!
  • Pokergirl
    Stargirl skrev 2009-08-29 13:22:58 följande:
    Aaaah. Koftor vill jag ju inte ha på hösten, avskyr ull. Men kanske kommer det annat
    Hoppas, hoppas, hoppas på jackor!
  • Pokergirl

Ias: Det där är faktiskt lite fräckt av Ajabaja. Så vitt jag förstått det så är det säljarens ansvar för att produkten kommer fram till köparen. Det innebär att dom inte kan begära att du som kund ska betala extra för att paketet ska komma utan om företaget betvivlar postens system är det dom som ska stå för extrakostnaden med rek.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2