Inlägg från: Sommarbebben |Visa alla inlägg
  • Sommarbebben

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Shit, vilken kommentar jag fick på bloggen precis! Japp, smaken är som baken, men luktar inte det här lite "avundsjuka"????
    Börjar härja om att man ville visa att var rik etc bara för att man bar Mollysar - vilket miffo!

Nä, nu får ni muntra upp mig - blev helt ledsen, arg, nu mest förbannad för den knäppa kommentaren.

• Sommarbebben

Jag tror plaggen kan passa dig. Tror du bör testa strl 1/2 beroende på dina mått för övrigt.

• Sommarbebben

Ullis 10 skrev 2009-08-17 20:10:48 följande:

Så trist (vilken är din blogg). Däremot märker jag att man tenderar att bli lite fartblind, typ 1000 spänn, det är inte farligt ha, ha. Fasen ni fattar inte hur jag fastnat sen ett par månmader tillbaks... Och mer vill jag ha.. Eller det kanske ni gör:)
    Problemet är nog att vi som hängt med några år allt för väl förstår vad du menar...
    Det brukar bli dyrt - men väldigt, väldigt trevligt! Jag brukar se det som en trevlig investering oxå, plaggen har ju ett väldigt bra andrahandsvärde så man får ju en del tillbaka när man avyttrar dom, om man nu kan det - vilket jag har problem med!

Här är min blogg:
    mollyflickan.blogspot.com/

Inte så farligt nu - nu ler jag mest och den anononymes åsikter.... Men tycker faktiskt att det var ganska otrevligt skrivet!
  • Sommarbebben
    Tuffelisa skrev 2009-08-17 20:11:51 följande:
    Har någon här erfarenhet av reklamationer på Redhe of sweden? Beställde en makeout blouse och en frilled longsleeve därifrån men de var båda jättestora på mig. Nu är storlekarna jag ska ha slut, så jag måste få pengarna tillbaka. Vill beställa blusen på ett anat ställe innan de tar slut. Men vet inte om jag vågar beställa på annat ställe innan jag fått pengarna...Tack på förhand!
    Har funkat jättebra för mig. Väldigt trevlig bemötande och det tog väl en 3-4 dgr?
  • Sommarbebben

Typ ja, varför gå in och läsa en blogg som enbart handlar om Odd Molly kläder om man nu gillar en helt annan typ av kläder? Fattar det inte!
    GT och Lindex är helt ok det med, men det är ju lixom inte det som min blogg handlar om. Som du sammanfattade det - idiot - det verkar det finnas gott om!

• Sommarbebben

Nu skall denna här gå och lägga sig! Tack för alla trevliga kommentarer på bloggen. Det värmde verkligen - tack än en gång.

Nu skall jag lägga mig och sova och drömma vackra Mollydrömmar!

• Sommarbebben
    Hon har ju snokat runt om personers jobb och vägrat tagit emot returer förut... så det blir nog inte det lättaste! Tyvärr!
    Det här verkar jag ha missat.... På vilket sätt har hon snokat runt om jobb? Shit, jag tänkte ju beställa vinterjackan därifrån. Kanske man skall passa sig mao?
  • Sommarbebben

Då måste jag ju vara så fräck att jag lägger upp en länk till min blogg oxå:
    mollyflickan.blogspot.com/

stargirl - du får gärna lägg till den i TS när du får möjlighet!

Tack!

• Sommarbebben
    villemina skrev 2009-08-31 18:36:52 följande:
    ...ska ringa runt imorgon och höra om man kan få förboka en nånstans, har blivit helt besatt av en 738a i chocolat!!!
    Är det den snygga modellen som Bina bloggat om? everydaymolly.blogspot.com/2009/08/vinterjackan.html

Är den i nylon eller bomull?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2