Odd Molly - för oss inbitna del 2
Hoppas få svar på en fråga
Vet någon när resterande sommarkläder brukar reas ut?
På tal om kopior hittade en sida där man kan beställa typ 5-20 OM koftor för en billig slant, jag undrar om de är äkta
Hoppas få svar på en fråga
Vet någon när resterande sommarkläder brukar reas ut?
På tal om kopior hittade en sida där man kan beställa typ 5-20 OM koftor för en billig slant, jag undrar om de är äkta
Har chans att köpa hit & run dressen, är det någon om vet hur den är i storleken. Tror jag läste på en blogg att den var liten i stl, stämmer det?
Om det är någon som har stl 0 eller 1 finns här www.shirtstory.eu/ fynd att göra!
De skickar till Sverige!
Är det någon mer som via Tradera har blivit kontaktad av en man för att köpa OM billigt? Vad är det för en skumnisse?
Jag har hört att det florerar kopior på Grandmas coat, de på T brukar på för rätt mycket (iallafall stl 3 som jag är ute efter), så jag har bestämt mig för att köpa en ny.
Nyfiken som jag var mejlade jag skumnissen på T om vilka modeller han hade, naturligtvis var de ju just alla dem som det kopieras hej vilt av. Först hette han torkel sen torbjörn, hehe lite smått förvirrad!
Ville bara tipsa om att jag betsällt humanity armband från deras egen sida humanityforall.com, tog ca 1 vecka och 1 st kostade 265 kr med frakt