• TineK

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Hoppas få svar på en fråga Vet någon när resterande sommarkläder brukar reas ut?

På tal om kopior hittade en sida där man kan beställa typ 5-20 OM koftor för en billig slant, jag undrar om de är äkta

• TineK

Har chans att köpa hit & run dressen, är det någon om vet hur den är i storleken. Tror jag läste på en blogg att den var liten i stl, stämmer det?

• TineK

Är det någon mer som via Tradera har blivit kontaktad av en man för att köpa OM billigt? Vad är det för en skumnisse?

• TineK

Jag har hört att det florerar kopior på Grandmas coat, de på T brukar på för rätt mycket (iallafall stl 3 som jag är ute efter), så jag har bestämt mig för att köpa en ny.

Nyfiken som jag var mejlade jag skumnissen på T om vilka modeller han hade, naturligtvis var de ju just alla dem som det kopieras hej vilt av. Först hette han torkel sen torbjörn, hehe lite smått förvirrad!

• TineK

Ville bara tipsa om att jag betsällt humanity armband från deras egen sida humanityforall.com, tog ca 1 vecka och 1 st kostade 265 kr med frakt

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2