Odd Molly - för oss inbitna del 2
snova: vilken skånska outlet??? Nyfiken
snova: vilken skånska outlet??? Nyfiken
Har folk inte något bättre för sig än att hacka på folk. Jag fattar inte alla dessa anonyma på hopp. De borde åtminstone stå för sin åsikt och inte vara anonyma.
...och jag har med posten idag fått hem en efterlängtad filds of lace i storlek 0...jippie, visst är sommaren snart slut...men den som väntar på något gott.
bina: min fields of lace blev en i powder . Blev lite förvånad för den var mycket mörkare i tonen än vad berry klänningen är i samma färg.
malinoski: jag har köpt en jacka av honom på blocket, ska hämta den på posten idag...jag kan meddela resultatet sedan, jag valde en grå!
så får vi se...lurad eller inte, men jag håller med stargirl, de ser äkta ut. Oavsett så är den snygg och priset var ok för en höstjacka!
Nu har jag varit och hämtat min jacka! Definitivt äkta vad jag kan se, jag har i och för sig inte ett jättetränat öga men alla detaljer tyder på att det är en äkta. Den har nummer 312 "I think I'm back to where I was wen I got lost turn back time walk backwards over lines that I have crossed". Från Vive la difference kollektionen. Färgen var mer brun än grå...helt underbar!
God morgon tråden: på tal om ovanstående säljare som diskuterats; vi kan ju köpa själva här: www.fifiluxe.com/brands/Odd-Molly.html
billigt billigt och räkna till tull!!!
freemind: läste på din blogg att du varit på Pondus! Har de någon rea kvar? Vi ska till Orust nästa helg (mannen ska tävla Svanesunds tredagars -cykel) så jag tänkte stanna till och använda plastkortet lite!
Tack Mamma till N o N!!! Stannar nog till ändå!