Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Frågar här med (förutom hos Pingla) Hur gör ni för att få fraktfritt på shirtstory? Det står ju 18.50 i frakt...Betalar ni med faktura, och så är inte frakten med sen vid leverans? Är det NÅGON som fått betala frakt, eller har alla fått fraktfritt?

• Innerjoin

Sara Mia skrev 2009-08-16 20:45:22 följande:

Jag gjorde inget speciellt. det kom fraktfritt som en ren överraskning. Betalade endast med mitt VISA-kort.
    Men när jag är i kassan står ju summan med frakten inkl.... Menar du att de drog mindre pengar än du godkände i kassan?
  • Innerjoin
    gambia90 skrev 2009-08-16 20:46:15 följande:
    faktura, går det?
    Hehe, min gamla tyska är väl inte vad den borde...Vorkasse betyder nog
    typ Bankinbetalning va? Inte faktura....
  • Innerjoin

Tack alla för Shirtstory frågorna...då blir det ingen beställning för mig.

• Innerjoin
    alias skrev 2009-08-21 08:13:05 följande:
    Ja, då är det ju inte konstigt att hon säljer dyrt! Herrgud, vilka priser!!! 9th sweater, exv, har jag för mig kostade runt 1500 kr, den butiken tar 2 600 kr!!!
    Fast den sidan är Australiensk, så priserna är i AUD
  • Innerjoin

Åhhh, vad trött man blir detta tjat från folk om "Haaar du inget annat" osv...
    Har tänkt en del på detta, OM har ju knappast unika priser! Tittar man på webshopparna och andra märken än just OM så ligger priserna runt där också (fast inte lika snygga ). Visst är det skillnad mot KappAhl, Lindex och så...Men måste ALLA har likadana kläder, eller???
    Men det handlar nog tyvärr endast om avundsjuka och Jante!

• Innerjoin
    Bina skrev 2009-08-27 09:25:06 följande:
    Hoppar in här - hejhej! Jo visst är det märkligt att återförsäljare svarar att det kommer en Nylon parka coat men att den inte finns med på bilder på OM-sidan. Jag hoppas de svarar rätt och priset skulle ligga på 1995:- bra pris tycker jag för en bruksjacka! Jag har bild på den i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/2009/08/vinterjack...
    Titta här:
    One skrev 2009-08-26 23:04:53 följande:
    Ursäkta att jag svämmar över här... men på OM´s hemsida så visar de everyday long cardigan med endast nr på ryggen, men på en webbutik såg jag att den hade en text broderad: letting my heart do the thinking. Vad beror den skillnaden på...jag hade faktiskt helst velat ha den utan text på ryggen i just detta fall... Då slipper man de långa blickarna faktiskt....Ska faktiskt erkänna att jag löjligt nog, oftast väljer bort mina mollyplagg när jag ska till svägerskan...för hon skulle kunna kläcka ur sig såna kommentarer om att "oj vad den måste varit dyr, hur har du haft råd med den..." och då skulle min käre make börja undra, han har inte sån koll just nu...Inte så att det inte är mina pengar men han skulle aldrig, aldrig lägga ned massa pengar på kläder...han är också väldigt "ekonomisk" av sig...han skulle kunna bli helt galen på att jag gör det. NÄ, nu somnar jag snart. Go´natt på er!
    Nä, jag undrar det samma! Lilly visar denna på sin blogg oddmollylove.blogspot.com/ och den är ju med text....
  • Innerjoin

Blev lite konstigt inlägg..
    Det jag menade med titta här, var bild på en jacka, men inte samma som Bina visar i bloggen...och läser man texten ovan på norska så vet jag inte..
    Eller är den bilden fr förra året?
    shop.linneashage.no/group.asp&sort=&page=1

• Innerjoin

Hur är det nu...är axelbanden regelerbara på både Private embroidered dress/tank och Spoilerdress/tank?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2