Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sandra G skrev 2009-08-16 17:20:43 följande:

Jag känner redan att beroendet börjar komma Är lite sugen på en Check me tunic också. Nån som har den?
    Jag åkte dit hyfsat nyligen, sen har det bara rullat på. Nu är du också fast. Denna tråden är dessutom rent livsfarlig, ja i alla fall för ekonomin att följa för här ökar köpsuget ännu mer.
  • pumbalumba

Sandra G skrev 2009-08-16 18:18:20 följande:

Usch, säg inte så *hihi*. Jag har inte råd med de
    Jag känner igen mig
  • pumbalumba
    gambia90 skrev 2009-08-19 15:53:26 följande:
    Jag tvättar all min mollysar i tvättpåse på 40 grader. Koftor i 30 grader samt tvättpåse
    Vart har du hittat så stora tvättpåsar så de tar en kofta?
  • pumbalumba

Är så lycklig har idag fått hem en Crochet i pink som jag snöade in på i somras. Nu är det bara en Berry jag vill ha som jag också fastande för men inte fick tag i.
    Till helgen så blir det att prova lite nyheter, tydligen ska de ha fått in lite i min lokala butik. Innan jag kommer till skott hinner väl allt ta slut i webshopparna, men jag måste prova en del

• pumbalumba

Ska snart åka in och pröva kläder ur höst släppet. Hoppas att butiken här hemma har fått in många olika plagg.

• pumbalumba
    villemina skrev 2009-08-21 17:40:48 följande:
    Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här... Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till. Vad tycker du e snyggast?? Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen... (Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).
    Vilken blev det? Både och var fint.
  • pumbalumba

Ska köpa en Tenfolg till min syrra i present. Hon är nog mer en 3:a. Tror ni det räcker med det eller bör jag gå på en 4:a? Har för mig att någon skrev att de var små i storleken i våras.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2