Inlägg från: triathlet |Visa alla inlägg
  • triathlet

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ledsen!
    Fick hem min T88 smock idag. Provar snabbt som tusan - höger ärm är supertrång, vänster är perfekt!
    Visserligen är jag högerhänt, men SÅ stor skillnad ska det inte vara.
    Mätte blusen och höger ärm är 2 cm mindre i omkrets och 1 cm kortare än vänster.
    Suck. Verkar som någon sytt på en 3:a ärm på min 4:a blus.
    Någon som varit med om något liknande?

Usch, nu ska det trasslas med returer och hoppas att det finns fler där jag köpte den.
    De har för övrigt varit toppen, så jag hoppas det håller i sig!

• triathlet

Usch för folk som har för lite att bry sig om! Varför känner de sig manade att diskriminera så? Är det OK att kommentera någons val av frisyr, make, bil... på liknande sätt? Tycker det är ledsamt att läsa och lider med er som råkat illa ut.
    Kanske det är just för att de är lite mer "odd" (nu görs det ju mängder av look-alike i alla de billigare kedjorna i och för sig) som det och inte Hunky, Day och annat i samma prisklass upprör?
    Idag har jag fått hem mitt andra försök på T88 smock i grey - den här gången med lika stora ärmar! Oooooh vad nöjd jag är - och det ger ju bara mersmak. Ska stryka den strax och hänga in den till de andra i garderoben. Myyyyys!
    Han här hemma har kvällstjänst, kanske det blir en liten raid i webshopparna.

• triathlet

Är det någon som har en gallery long shirt? Om ja, hur är den i storlek?

• triathlet

Oj! Sorry! Fel märke i mitt inlägg nyss - inte meningen - tänkt att bäras till OM givetvis!

• triathlet

Snälla någon: hur är 829 - Hoodly Knit Short Tunic i storleken?

• triathlet

Idag har det ju börjat poppa upp plagg från höst-släpp 3 i nätbutikerna och jag trodde att Pow Jacket skulle vara med. Ni som har koll - vet ni om det blir YTTERLIGARE ett höst-släpp eller råkar det bara vara så att de som lagt ut det nya inte tar in den?
    Desperat snart... Får nog trösta mig med en First Lady om det ska fortsätta såhär...

• triathlet
    Puffig Pingla skrev 2009-09-28 00:05:06 följande:
    Du var ju så vansinnigt fin i din klänning. Som gjord för dig. Stentufft med skinnjacka och stövletter till. Det där är verkligen ett köp du kan vara riktigt nöjd med. Saknar er redan.
    Tack snälla för svar! Glömde bort att auktionen avslutades redan 12 idag... Funderar på att kontakta säljaren - den blev inte såld.
  • triathlet

Låter jättekul med träffen ni hade i helgen! Och skoj att se era bilder!
    Usch, nu känner jag mig lite tjatig, men är det någon av er som sett Pow Jacket/Trousers/Skirt någonstans ännu?
    Har OM-butiken fått in dem?
    Letar i alla webshoppar, min "lokala" butik tar inte in dem...

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2