Inlägg från: Blossom1 |Visa alla inlägg
  • Blossom1

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Har följt tråden länge nu och funderar på att köpa mitt första plagg Men vad jag funderar på är hur klänningarna(och övriga plagg) är i storlekarna?

• Blossom1
    gambia90 skrev 2009-09-21 12:24:42 följande:
    Nu har jag avbeställt blusen hos minzo. De ville ej ge mig 20% rabatt på den och eftersom banden är felsydda och kommer gå sönder så pallar jag ej med fler reklamationer/returer. Så jag spar pengarna till OMdagen istället ;)Längtar!
    Vadå OMdagen, vad betyder det?
  • Blossom1

Hur sitter Hearted Tunic över bysten? Jag provade en Taradiddle i stl.1 och den satt perfekt utom över bysten där den var helt platt!

• Blossom1
    Blossom1 skrev 2009-09-24 06:28:15 följande:
    Hur sitter Hearted Tunic över bysten? Jag provade en Taradiddle i stl.1 och den satt perfekt utom över bysten där den var helt platt!
    Någon som vet? Tänkte ev. beställa en idag...
  • Blossom1
    Cashew skrev 2009-09-24 12:40:29 följande:
    jag har provat en och tyckte om den jättemycket. eftersom jag inte la märke till det du nämner så antar jag att den satt bra, svårt att komma ihåg såhär i efterhand. i värsta fall får du väl skicka tillbaka den, men det tror jag absolut inte du kommer behöva.
    Ok, tack för svaret
  • Blossom1

fru vanheden skrev 2009-09-24 16:32:16 följande:

Den satt superfint på dej!Och du ska INTE tala om något fett!Slutade röka förra sommaren så jag gick upp 9 kilo..Så nu började jag igen ihopp om att gå ner allt igen men inte Idag hade jag på mej min 738 för första gången ute Är så glad att jag bytte till strl 2 Under den så hade jag min hearted tunic i almost black, ljusa stuprör och mina nya uggs i chocolate...Kände mej såå fin Så blossom1...Jag är så glad för min hearted tunic..Har visserligen stor byst men många tunikor blir inte lika fina med stor byst som mindre
    Så, nu har jag beställt en hearted tunic
  • Blossom1

fru vanheden skrev 2009-09-24 17:10:34 följande:
    [citat]
    Va kul Jag har min i almost black på mej nu..Vilken färg blev det??

Det blev en i färgen chalk

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2