Inlägg från: Solskensmamman06 |Visa alla inlägg
  • Solskensmamman06
    Puffig Pingla skrev 2009-08-19 11:37:03 följande:
    Meeeeeeeen! Nu fick Bina ett inlägg från den anonyma bloggkommentarsidioten.
    Va, vem är det? Har jag missat nåt?
  • Solskensmamman06

Såg ni att Laila Bagge hade en 327:a på sig i pre-viewen inför nästa vecka?

• Solskensmamman06

Jag ser faktiskt inget skumt med det. Går man in och tittar på hennes auktioner har hon ju flera OMs ute i strl 1 & 2, men det tycker jag är helt naturligt och hon verkar ha bra utropspriser. Jag tror de är äkta. Synd att jag inte hann norpa den - den är ju helt underbar på Stargirl!

• Solskensmamman06
    Skrutteruttan skrev 2009-09-20 20:00:54 följande:
    Suck, hade bestämt mig för att slå till på ett par UGGs, hade de i varukorgen, men efter att ha fyllt i tusen uppgifter reagerade jag på namnet på stöveln. Det visade sig att en i en annan färg hamnat där. Gjorde om samma procedur tre gånger och ändå kom fel stövel i varukorgen hela tiden. När jag klickar på den rätta blir det ett felmeddelande men det går ändå att lägga varan i korgen (fast den ersätts uppenbarligen av en annan). Egentligen har jag verkligen INTE råd och det känns dumt att ta en annan färg bara "för att"...de är ju ändå rätt dyra. Jag har kommit på att jag vill ha en brun väska. Jag som int ens är en väsktjej! Jag har verkligen fastnat i OM-träsket, jag älskar varenda plagg men nu sätter ekonomin stopp...suck, det är livsfarligt att hänga i tråden här och följa alla bloggar....Jag får snart skaffa mig ett extraknäck för att finansiera mitt beroende(som om man inte har häcken full ändå, jobbar heltid, fem egna barn, två bonusar, hus...)...Behövde bara skriva av mig lite...hur finansierar ni era inköp? Tjänar bra? Lite utgifter? Män som tjänar bra? Arv? *nyfiken*
    Vad skönt att höra! Har ibland uppriktigt sagt undrat hur andra har råd med alla dessa nya Mollysar hela tiden. Jag tjänar bra, inte det som är problemet, men att lägga 7000 kr på en kappa, veckan efter 1895 på en tunika, och några dagar sedan komma hem med två-tre plagg till, det varken vill eller kan jag ekonomiskt.

Nu menar jag absolut inte att du eller någon speciell här i tråden eller bland bloggarna handlar så här - utan det var ett mer generellt exempel. Men ibland känns det lite hetsande när alla andra verkar ha råd att shoppa loss flera plagg i månaden. De kostar ju dock en del - tycker jag i alla fall!
  • Solskensmamman06
    alias skrev 2009-10-03 11:17:21 följande:
    Godmorgon!!!Kannågon hjälpa mig, har blivit sugen på Odd Mollys långa stickade ullstrumpor, de där som är i samma mönster som Lovely Kniten.Hur är de i storlek, i foten, och hur långa? Är de sköna? Snygga?!Tacksam för tips och råd!!!
    Jag tycker det känns som om det är sämre kvalitet på höstens ullstrumpor jmf mot de från förra året. De känns tunnare, vilket verkar stämma om de redan gått sönder. Mina från förra året är välanvända, och fortfarande hur fina som helst. Men de känns ganska tjocka, så det får inte vara under 0-gradigt, annars så blir det svettigt värre.
  • Solskensmamman06
    Bina skrev 2009-10-16 21:47:13 följande:
    wiee vad fina grejer ni fått hem! Jag har inte shoppat något alls ur vinterkollektionen men däremot två oväntade färger .. tur jag färgade håret så jag kan ha de där godbitarna nu! 327 cherry kom idag.. och så väntar jag nu på underbara revolution blouse i royal.. wiee
    Bina, du är så snygg i din fina nya hårfärg! Kan tänka mig att royal gör sig bra till den. Vad kul det var med fotot på dig som blondin resp brunett, färgerna på OM plaggen gör sig ju verkligen olika pga hårfärg.
    Trevlig kväl!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2