• EJLM

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Åh vad roligt att hitta en sån här tråd!
    Jag är också Mollyfrälst! Bloggar med dagens outfit där det allt som oftast förekommer lite mollysar=) Vill ha ALLT men det är jag nog inte ensam om=)

kram Erica

(ps om ni vill se mina outfitbilder finns länk i presentationer)

• EJLM

hej alla fina mollyvänner=)

Jag måste verkligen be er om hjälp nu för jag börjar bli desperat, hehe...

jag verkligen vill, nej, Måste ha den här tunikan: 34 a i höstcollektionen. I strlk 0.

vet någon av er hur jag ska bära mig åt för att få tag på den??

den är i chalk med volangkant uppe och nere i aprikosfärgat. En underklänning.

Snälla snälla snälla snälla...

kram Erica

• EJLM

hejsan!
    japp det är den bilden som ni lade ut=) Var osäker på om det var ok att låna in bilden så därför tänkte jag att nån nog skulel förstå vilken iallafall!
    Tusentack för era tips.
    Jag har kollat ALLA svenska webbshoppar nu, finns ingenstans, plus utländska men ej hittat en nolla. Men nu ska jag ringa OM butiken, Nk, milk and honey osv. Nånstans kanske "min" klännoning hänger och väntar på mig...hehe.

Angående winter-09 så undrar jag om någon sett om den turkos/isblå koftan med svarta detaljer/ränder finns i någon shop? Det blev kärlek vid första ögonkastet när jag såg den...

Kram Erica

www.metrobloggen.se/richielife

• EJLM

Jag undrar hur man får hamna i ts (bloggen alltså?). Jag börjar känna att mina "dagens outfit" består av mer och mer molly så det kanske snart börjar bli en liten mollyblogg jag har (vid sidan om allt annat jag bloggar om såklart som mat, inredning, shopping i största allmänhet...)

Här är min blogg iaf, om ni vill läsa mina inlägg om odd Molly så sök på odd molly längst ner i bloggen...

mvh Erica

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2