Inlägg från: Sara Mia |Visa alla inlägg
  • Sara Mia

Odd Molly - för oss inbitna del 2

SooJuicy skrev 2009-10-04 10:55:12 följande:
    Nån som vet vad som hänt med folkart? Skulle maila dem om mina håliga Jacquard Long Socks och höra om reklamation, men ders sida ligger ju nere
    Vet inte, men hoppas set löser sig. Jag beställde nämligen en tunika därifrån igår kväll vid 23-tiden och då var det inga problem som jag märkte.
  • Sara Mia
    One skrev 2009-10-04 10:55:03 följande:
    Snabb hjälp önskas! Har för mig att jag fått veta tidigare här men jag hittar det inte....suck ...Hur är storlekarna i Great Day tunic? Har en på G i stl. 2 men så fick jag för mig att någon nämnt att de är små i storlekarna???Säljaren väntar inte för länge så jag behöver snabb hjälp!Har normalt stl. 2 i det mesta men stl. 3 behövs ibland. Har lite bredare armar och ibland så blir odd mollys plagg lite för snäva över skulderbladen. Men denna är ju stickad så??
    Jag har precis sålt den jag hade i ull. Den var absolut inte liten i storleken. jag hade strl 1, men tror nog att även en liten strl 2 kunde ha den. Lycka till!
  • Sara Mia
    Anna Paulita skrev 2009-10-04 12:28:23 följande:
    Vet någon vad en sådan där silk vrap tunic kostar? Jag har bara hittat den på en Amerikans web butik och där skulle den kosta 1200, vet dock inte vad portot går på.
    Om du menar den i nya höstens kollektion: a-one silk tunic så finns den på Folk art i strl 1 för 1500:-. Jag beställde en i går kväll. Är helt såld på den.
  • Sara Mia
    Anna Paulita skrev 2009-10-04 14:15:34 följande:
    Den är väldigt fin, vilken färg köpte du?
    Jag velade hit och dit, men till slut blev det royal. Jag inbillar mig att den passar bäst eftersom jag har mörkt hår. Dessutom var 1:orna slut hos Ajabaja och då blev valet inte så svårt. Annars hade jag behövt beställa från OM-butiken eller någon nätbutik utomlands.
  • Sara Mia
    gambia90 skrev 2009-10-05 12:02:08 följande:
    hittar inget på campadres kampanj jag vill ha ;(
    Inte jag heller som tur var. Nu är det vinterkollektionen som hägrar snart.
  • Sara Mia

Ajabaja har släppt vinter-kollektionen, så nu är 12A alloverprinted velour hooded tunic (ohyggligt långt namn) i chocolate på väg hem till mig snart. Yipee!

• Sara Mia

nick name skrev 2009-10-09 15:41:46 följande:

Dagens i-landsproblem inför julfesterna...... voile short dress eller taradiddle dress, voile short dress eller taradiddle dress.....voile...taradiddle...voile....taradiddle ..... jag blir tokig!!!!Vilken skulle ni valt?
    Jag skulle välja Taradiddle, den är liksom lite mer detaljerad och speciell. Lite kvinnligare modell vilket jag gillar.
  • Sara Mia
    SooJuicy skrev 2009-10-09 18:26:32 följande:
    Här finns uggs billigt, 50% rabatt oxå på endel. www.511stores.com/
    Tusen tack för tipset!
    Har just klickat hem två par UGG:s för totalt 1500:-. Vilket kap!
  • Sara Mia
    Duntoffla skrev 2009-10-10 10:49:58 följande:
    Glazing check skirt i rosa. OM-butiken skulle självklart inte ta in just den färgen oddmolly.com/content/collections/winter09/clo...Hoppas på att ngn webbutik kommer göra det. Hojta gärna om ni ser någon någonstans.
    Ett tips annars är att du ringer de trvliga tjejerna på OM-kontorets kundtjänst. De borde väl kunna kolla upp någon butik eller nätbutik som tagit in din drömkjol. Då blir ju sökandet lite lättare. Tel. nr är 08-522 28 550. Lycka till!
  • Sara Mia
    gambia90 skrev 2009-10-10 13:35:38 följande:
    Jag tänkte precis beställa uggs från webshopen som någon tipsade om tidigare men då jag granskade sulorna hos chocolat tall och samma sko hos ex Brandos så är de i denna webbutik ljusa medan hos brandos så skall de var chokladfärgade.Tycker även att det var misstänksamt att de talar om chinasuppliers i webshopen. Är det fake skor?Jag vågar iallafall inte beställa därifrån. Även i denna butik:www.snugaustraliauggboots.com.au/-_tall_ugg_boots/c9/index.htmlså är sulan brun på chocolattall skorna vilket den skall vara verkar det som.
    Jag beställde två par (ett par grå "vanliga" med det högre skaftet och ett par chestnut anniversery med grövre sula). Jag hoppas det blir bra. De såg fina ut och pristet var bra. Hoppas de är äkta och att jag blir nöjd. Ibland får man chansa. Det var ju inte värsta summan.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2