• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del 2

malinoski skrev 2009-09-08 10:36:34 följande:
    Har försökt lägga dem tillgängligt, men har nog gjort något fel då.Någon som har gjort det tidigare och kan berätta hur man gör?
    Gå in på din presentation och sen i vänster menyn finns där något som heter Inställningar och där klickar man på Kontoinställningar. *hoppas det är samma som mitt då jag är +medlem*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    82an skrev 2009-09-08 10:40:11 följande:
    *pustar ut* Tunikan klarade sig
    Åh vad skönt! Då kan du börja andas igen....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    malinoski skrev 2009-09-08 10:53:04 följande:
    tack, nu tror jag att jag har gjort någon ändring på inställningarna så att även bildgalleriet kommer med. :)
    Japp, nu ser man ditt bildgalleri.
    Fiiin!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-09-08 12:52:56 följande:
    Helt ot men ikväll kl 20 börjar idol,  har i princip aldrig tid att sitta framfär tv:n, men detta följer jag och skrattar gott åt "sångfåglarna"    
    Samma här! 

Var och lämnade tillbaka min cherry light cotton emb. och de verkade lite förbryllade först....typ hur gör vi nu då??!!?? Tillgodokvitto eller retur till mig. Men det är ju inte mitt problem tycker jag. Sa att jag kunde handla något annat men tyvärr så var Lovley knit i Cherry slut i min storlek. Tog en Rib Jersey i vitt samt pengar.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Audrey Will skrev 2009-09-09 08:47:30 följande:
    Tack för tipset! Då var en Nylon Parka Almost Black beställd! Så härligt att kunna frossa när alla storlekar och färger finns kvar!
    Varsågod! Doch velade jag vilken storlek jag skulle ta...... har ju 2 i det mesta. Vilken storlek tog du?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Audrey Will skrev 2009-09-09 08:56:09 följande:
    Jag pendlar mellan 2 och 3 och beställde en 3:a!
    Då hoppas jag att en 2a passar mig. Det enda jag har 3 i hittils är spoiler tank. Annars får jag väl skicka tillbaka......
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    fru vanheden skrev 2009-09-09 08:59:45 följande:
    Morty och glossy...Vad har ni för mått ungefär?Jag är 169, 68 kg 75D Jag velar mellan 2 eller 3 på jackan..
    jag är 167, 65kg och 80 C. Gaaah...hoppas hoppas att 2an passar mig. Har du skickat tillbaka den andra jackan? Vilken storlek hade du i den?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Stargirl skrev 2009-09-09 08:56:14 följande:
    Dagens annorlunda MOLLY i bloggen. Sonen tyckte inte om det....han tyckte jag såg ut som en tonåring. Jaja, se och döm själva.... *asg*
    Döläckert!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Pokergirl skrev 2009-09-09 09:10:59 följande:
    Tror ni jackorna anländer ngn annanstans också? Jag ville ju köpa ett par vantar också men det känns onödigt att betala frakt på flera ställen.
    Ja, det borde den göra.
    Morty skrev 2009-09-09 09:06:28 följande:
    jag är 167, 65kg och 80 C. Gaaah...hoppas hoppas att 2an passar mig. Har du skickat tillbaka den andra jackan? Vilken storlek hade du i den?
    Hade ni tagit en 3a i mitt ställe?? Blir ju så osäker...
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2