• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del 2

bennysson skrev 2009-10-20 15:06:07 följande:
    (www.tradera.com/3-Odd-Molly-Lovely-Knit-233-3...)gah provar igen, hur får man det att funka med länkar?
    Tror inte du behöver vara orolig. Det gällde väl bara blå lovely knit med ljusrosa band och den ljusrosa med band i någon färg jag inte kommer ihåg?
  • Tabby

Ang webshopar och frakt som kommer bort. Enligt lag har de ansvar för varan fram till att den nått köparen. Så det innebär att skickar de och det inte går spåra är det deras problem. Är varorna försvunna är de skyldiga att skicka nya eller ge pengarna tillbaka.

• Tabby

Lite hjälp.

Lovely knit i cherry har den cerist band eller rött? Ser att det står olika hos webshopar.
    Kommer inte ihåg själv när jag såg den live på Åhlens. (Fast då hette färgen wine, inte cherry?)

• Tabby

Kan snälla någon hjälpa mig? Kan jag få mått på Taradiddle Dress st 0 och 1?
    Alltså måttet från armhåla till armhåla och själva skärningen under byst (från sida till sida.

Please, det är viktigt.

• Tabby
    Tabby skrev 2009-10-21 22:42:22 följande:
    Kan snälla någon hjälpa mig? Kan jag få mått på Taradiddle Dress st 0 och 1?Alltså måttet från armhåla till armhåla och själva skärningen under byst (från sida till sida.Please, det är viktigt.
    Snälla, Skrutteruttan eller Elma eller någon som har den i 1. Misstänker att min är felmärkt nämligen .
  • Tabby
    Skrutteruttan skrev 2009-10-22 18:01:04 följande:
    Tabby: Nu finns svar i min blogg!
    Gulle dig
  • Tabby
    Sylt skrev 2009-10-22 15:58:05 följande:
    Vill bara in o snabbtipsa om en underklänning/nattlinne från HM, 149 pix. Fanns helsvart o en ljusrosaaktig variant. Bomull, bred spets nedtill, reglerbara axelband. Sitter som en smäck under velourklänningen!Fanns även en svart modell med sandfärgad spets, superfin, lite mer slimmad.
    Bild?
  • Tabby

Frusna flickan skrev 2009-10-23 15:49:13 följande:

Var på frölunda torg precis. Tatch hade 20% på valfri vara så det var nära att jag köpte en röd voile short dress men jag har ju precis klickat hem en x-stitch i morse så det fick vara. Dessutom har jag kommit på att jag egentligen inte gillar dessa tunna tyger. Voile tassel topen och andra är ju i detta tyg och det blir jätteskrynkligt på ryggen när man kör bil och lyfter så lätt när det blåser. Jag gillar egentligen de hårda tygerna bättre som är i just x-stitch, summer of 2007 tunic och gamla smockskjortor. Det är mer jag. I alla fall kan man alltså få 20% på hearted, fanns mest i lite lilac kvar, två stl i chalk men den i stl hade ett litet hål där bak. De hade voile tassel top i brunt och chalk, Volie S/S i rött, voile short dress i rött och brunt, Livealot i rött bla och lite annat, native i rött.. minns ej mer. Bara ett tips ifall någon är på jakt efter något 20% är ju en bra rabatt tycker jag.
    Hur länge skulle de ha erbjudandet?
  • Tabby

Tack för tips ang underklänning från Hm. Den rosa funkar fint till Taradiddle dree butterfly red. Tror det funkar ännu bättre till powderfärgen .
    Fint oxå att tyget inte är glansigt. 149 pix är den helt klart värt.

• Tabby

Kan inte skriva i denna bloggen för jag ahr inget konto, men kanske ni vet?

Finns detta knytskärp kvar på HM (tex inlägget kvällent oddmolly outfit) för jag har inte hittat det?

oddmollyholic.blogspot.com/

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2