Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Höhö struntade i att buda på Make out blousen ( den slutade på 911 88:- till så hade jag kunnat köpa en ny Kollar folk inte på nätet /butiker vad dom kostar innan dom budar

Ska till grannkommunen och förhoppnings vis hittar jag OM plagg där som jag vill ha istället , Någon som har Odd molly's "berry dress" ? är den rymlig i storleken finns ju en 3.a ute där nu och undrar om den skulle vara jätte stor på mig

som alla säkerligen vet är jag småbystad och smal med dessvärre bredaxlad och har brett rygg parti därför undrar jag om en 3.a kan passa mig.

• MammatillO

jag har mellan 2 och 3 beroende på modell , men är Berrydressen "töjbar" i materialet?

Kajsan skrev 2009-10-26 21:36:39 följande:
    Berrydressen är superstor. Jag drunknar  i min 4,a och har alltid 4 i allt annat.
  • MammatillO

Hoho, Nu har jag inhandlat

Make out blouse choklad färgade
    Check me andress i färgen rose samt sleevewarmers i färgen royal

Men vet inte om kanske check me andressen får åka tillbaka tog en 3.a men känns ändå lite trång över axlar och rygg då jag sitter ner

• MammatillO

Ingen alls som vet vart det går på nätbutik att få tag i den längre spoilerdressen ?

prövade den korta spoilerdressen idag men blev inget köp då den var fläckig och kostade 100:- mer än i webshopparna..

• MammatillO

Ingen webshop som tagit in "Once in a lifetime coaten" i strl 3 ? eller så måste dom gått som smör i solsken

• MammatillO

jag skulle jaga en 4.a om jag vore du tvillingarna såg lite tajt åtsittande

isako skrev 2009-10-27 21:37:05 följande:
    hahaha Japp har gjort en del sådana riktiga tabbar med. Värst var dock en gång när en expedit tittade menade på mig och mitt bröst. Då hade jag glömt att stänga amningstoppen ordentligt efter jag var klar så min fina vita amningsbehå syntes så fiint i glipan på den svarta amningstoppen... lalalalal Tänkte större då det 1 inte alls ser ut som på produktbilden o kändes lite som "hon är en 44 wannabe strlk 40" och 2 inte vill riskera att den spricker i sömmar o så. Allaså den sitter inte tight tight så, men är ite Mollysarna lite "känsliga"??
  • MammatillO

haha vilka är dom shopparna då

isako skrev 2009-10-27 21:38:12 följande:
    Jo men de gick första veckan, kanske andra på de webbshoppar som inte är så välkända.
  • MammatillO

Nu är "Check me andress" inbytt mot en "Glazing frill top" Tanken är att ha den under make out blousen

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2