Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Stargirl skrev 2009-10-23 16:16:22 följande:
    Ny blus kom med posten idag.....om ngn är nyfiken så kika in hos mig
    Fin du var i velourisen!
  • jojoa75
    smulan0 skrev 2009-10-24 14:05:04 följande:
    var precis på kidsandfriends i borgeby utanför Lund och där fanns den i både rosa och powder i en massa storlekar. Köpte spoiler underskirt i powder! De hade en massa odd molly, väl värt en omväg för alla i malmö-regionen
    Var där i veckan, provade runt en hel massa, jättekul!
    Gick hem med, helt otippat, en svart hunkydory klänning.. HELT underbar!
  • jojoa75
    Morty skrev 2009-10-24 15:58:16 följande:
    Åh det är synd att de inte har öppet sent på lördagar. Jag ska näääästan dit idag på tjejmiddag. Gillar även att besöka Borgeby skor när jag är där.  Hade de många spolier underskirt? Vilka färger?
    såg nog inte alla, men de hade nån rosa, puder o royal tror jag.. Gillar inte riktigt dom så dom var nog det enda jag inte provade
  • jojoa75
    MammatillO skrev 2009-10-24 17:21:44 följande:
    Tja , Om jag bott där så Men jag syftade på online butiker
    De skickar
  • jojoa75

Budade på chalk strumpor, bomullsvarianten. Tvingade mig själv att ge upp vid 760 kr och gå ifrån datorn, kom tillbaka nu o nån annan hade vunnit dom..
    Jaja, det kommer fler tåg

• jojoa75
    Kajsan skrev 2009-10-25 23:53:13 följande:
    Säger som Tuffelisa, Makeout blouse i färgen chocolate är min favorit!Jag har den i chalk också, men den är inte hälften så fin.Eller jo, den är fin , men den bruna är finast!Jag vill så gärna ha den i rosa, men den verkar vara omöjlig att hitta i strl 4
    Men är den inte så galet kort att man måste ha massa plagg under? Eller är det jag som har fel för mig? Har bara sett den på skrutteruttan o hon hade nåt plagg under
  • jojoa75
    isako skrev 2009-10-26 00:16:37 följande:
    Nej. Jag är ju lång (185 cm) och den är perfekt till mig. Man kan har spoiler tank under, men inget måste alls. Jag har den utan och den är inte sådan som man går o drar i utan döljer bilringarna utan att man går o oroar sig.. haha ja du förstår vad jag menar..
    Precis det jag undrade!
    Såg ut som om man skulle behöva nåt under för att dölja "fluffet"
  • jojoa75
    MammatillO skrev 2009-10-25 18:03:51 följande:
    Ingen som kunde svara på min fråga tidigare så jag lägger in den igen Ser det " för mycket" ut att ha arm värmare och jaques knee socks till noblesse coaten? och vad för färg bör jag satsa på så det ser classy ut till kappan? ska ha den choklad färgade kappan.
    Tycker att det blir alldeles för mycket..
    Personligen tycker jag att det ser så löjligt ut när man matchar så överdrivet. Men visst, det är en smaksak
    Mabimao skrev 2009-10-25 18:21:03 följande:
    Det är väl en smak-sak, men personligen tycker jag att det blit för matchi-matchi. Inget kul......Har dålig koll på vilka färger de finns i i år, men tycker ju cherry är fin.
    Håller med dig..
    Det har ju varit uppe här i tråden tidigare, att det ser så överdrivet ut när man har ALLT från en o samma kollektion istället för att plocka godbitar här o var...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2