Hej, nyss hemkommen från Smultrongården, de hade inte fått in vinternyheterna, kommer troligtvis i veckan..det var ju bra för min plånbok . Köpte de eftertraktade stövlarna och ett Humanityband i magenta istället. Finns bild i bloggen om någon vill se...
Frusna flickan skrev 2009-10-10 19:05:32 följande:
Men vad konstigt eftersom de ligger upe på hemsidan. De får ju inte lov att lägga upp dem innan de har dem för OM, då kan de bli "avstängda".
Jag blev också lite förvånad faktiskt, leveransen skulle ha kommit i fredags men posten var "sen"...Jag har ingen aning om det är otillåtet eller inte...i andar länder kan man ju förboka plagg (varför inte i Sverige?)
God morgon!Sitter här och velar. Jag har en Secret button tunic i storlek 2 men upplever den som lite tight i ärmarna. Velar nu över om en i storlek 3 blir alldeles för stor över bysten/ryggen. Är det någon som har denna tunika och har gått upp en storlek från sin normala?Jag vet att jag fått många tips på linnen med spetskant nertill men jag har ännu inte hittat det perfekta med en bra längd och snygg spets. Så trist för i nuläget hänger min superpleated blouse i powder, en sprillans lovefirst tunic i chalk samt min philader blouse bara i garderoben. Gillar inte att ha dem bara för jag ser så gravid ut då utan vill verkligen ha ett längre linne under. Några fler tips please? Måste inte vara OM.
Är det inte smart att investera i ett OM-linne så att du får användning av dina fina plagg? Det blir ju väldigt dyra plagg om de aldrig används menar jag...Mina tre spoiler underdresses tillhör mina bästa köp (även om de är si och så i sömmarna). Använder nog ett av dem nästan varje dag...
I morse klickade jag hem två högt efterlängtade plagg från ajabaja, dels glazing frill tank (heter den så, det vita linnet med "krås"?) i chalk och knee socks i chalk. Nu skall jag invänta pengar innan det shoppas mer...Är så sugen på Caloubootsen och angora hoodly knit jacket i chocolate..
När släpps vårplaggen i första omgången? Alltså, med dessa snabba släpp hinner man ju aldrig få påfyllning på kontot .
Idag skall vi ha kalas för mig och lilleman .
Ha en skön söndag!!!
Skrutteruttan,Kom tillbax till bildtråden - den blir ju aldrig uppdaterad nu ju!!!!
Du får kolla i min blogg istället ....Ville inte spam:a tråden...bloggen är ju mer "frivillig" att kika i menar jag...Bildtråden ägs ju liksom av alla...
gomorron!Köpte glazing frill tank, tyckte den var supersnygg, men GAH vad man ser rolig ut i den Blir en retur..Har inte stor häck, men volangen gör att den ser gigantisk ut! Linnet går lite ner på häcken och sen kommer två volanger, ser ut ungefär som min dotters ankstjärtstrosor hon hade när hon var bebis
Håller med, men jag låtsas bara att jag är J.Lo . Den ÄR ursnygg!
Frusna flickan skrev 2009-10-14 17:56:34 följande:
GÖTEBORGARE: Ni missar väl inte OM och Hunkydoryutförsäljningen imorgon från kl 07 på kastellgtan. Brukar vara bra!! Idag var det Nova star i Sävedalen, massor med fina jeans för 200 kr, fleece för 150 som finns i webbutik nu för 400 el något. Det är imorgon med och de hade mycket kvar. Industrivägen 39 el något sånt, nära bron i "industribyggnad" - liten pappskylt utanför.Idag fick jag hem min voile tassle top i rose. UNDERBAR!!!!!!! Föll så snyggt. Känner mig inte alls så bred som jag gjorde i revolution. Gillar att man kan knyta åt äremn också och spetsen på ärmen är så himla fin samt mönstret framtill. Jag är kär!! Rätt färg för mig också! Rätt stor i stl dock så en 2:a hade räckt för mig men jag behåller min 3:a för den satt ändå snyggt och jag lär inte bli smalare kommande månader