Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Kvällens Molly uppe i bloggen....är dock inte allt för nöjd. Velade fram o tillbax....det blev byxor och blus. Kanske skulle man tagit en klänning trots allt....

• Stargirl
    villemina skrev 2009-09-12 21:21:04 följande:
    Kolla:www.tradera.com/Odd-Molly-Vacker-tunika-stl-2...Om jag fick för mig att färga ett OM-plagg så skulle jag ha sprätt bort lappen framtill först, sedan färgat och till sist hade jag sytt fast lappen igen. Hade aldrig vågat färga nåt plagg så, men det blir ju liksom lite "fel" när lappen också färgas...INTE MIN AUKTION!
    Ja sant, kanske ngt hon kom på försent
  • Stargirl
    Sandra G skrev 2009-09-13 10:20:43 följande:
    Jag har precis fixat en blogg och jag vet att många här har en så nån vänlig själ kanske kan hjälpa mig? Hur följer man en blogg? Så att man ser när den senaste uppdaterades och så?
    Jag har en RSS feed på min blogg. Den använder man om man vill följa bloggen.
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-09-13 11:27:10 följande:
    Hur är Angelina Dress i storlek?
    Normal, jag är stl 0 eller 1 och har stl 0 på min angelina dress och den sitter som en smäck.
  • Stargirl
    One skrev 2009-09-13 14:20:46 följande:
    Ang. hur spoilers kan se ut i sömmen mitt fram....ta en titt på närbilden på tintinstyle.se (verkar inte vilja länka just nu tyvärr...)www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?...på deras tank i rose så ser man tydligt....Trist eller hur?Till något helt annat: hur var cotton twill kjolen i storlek: liten? Har för mig att det finns några som har den här i tråden? Jag är normalt en 2:a, har stl. 2 i pleated denim skirt men den är det ju lite stretch i, men har överlag ganska breda höfter...plus att jag är kort.Vad tror ni - stl 2 eller 3?
    Dåligt att ha en söm på ett ställe i ett känsligt material där det lätt blir tight....
  • Stargirl
    fru vanheden skrev 2009-09-14 22:58:16 följande:
    Någon här som har taradiddle?Hittade den efter lite dektetivarbete i powder och är så sugen!!!Vad har ni till? Strumpbyxor? jeans?Läste att den var urringad och att man nog behövde ha något under...Hur löser ni det?Egentligen har jag shoppat mer än tillräckligt men usch jag vill ha allt Är hemma och vabbar nu för min dotter som har fått svininfluensa och då har jag extra mkt odd molly tid och kommer på allt som jag bara vill ha!
    Jag har lite olika varianter i min blogg. Både med underkjol och linne, utan underkjol och med tights.
  • Stargirl

Gaaaah....jag ska flyga till Amsterdam i eftermiddag. Jag har blivit jätte förkyld, fått munsår och fått ont o kroppen..... är det inte typiskt.

• Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-09-15 08:42:43 följande:
    Å nej din stackare! Ont i kroppen låter inte bra.. Blir det svårt för dig att ställa in resan?
    Jag kan INTE ställa in resan. Måste åka, jätteviktigt möte imorgon bitti. Så bara att bita ihop och hoppas att det går över. Håller på att packa det sista nu.
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-09-15 09:07:31 följande:
    Men tänk om det är svinis?? Jag tänker på smittorisk och så och att du kan bli liggandes vrålsjuk i annat land...............
    Jag har inget feber iaf.Så jag tror det är en vanlig förkylning. Men jag har mina kollegor ifall jag skulel bli sjuk. Jag åker ju inte till Afrika lr liknande. det finns sjukhus i Holland oxå....Jag kan inte ställa in då jag inte är sjuk ännu. Bara förkyld. Men du har rätt. Det är precis så det sprids.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2