Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Varför gjorde de inte spoiler tank i chalk? Jag hade velat köpa 2 st direkt i så fall. Jag vill ha den under min revolution blouse som ligger på posten och väntar på att hämtas ut........ Den är verkigen underbar!! Idag kom jag till ett ställa jag inte brukar och gick in i en butik och där hängde den. Jag var tvungen att prova den igen och GUD vad jag tycker om den. Det är verkligen höstens bästa köp för mig tror jag. Men jag skulle vilja ha en ljus tank under

• Frusna flickan

Men gud, hur skriver jag? Sorry. Jag kom alltså till ett ställe jag ej brukar vara på (en butik utanför stan) och dreglade åt alla fina OM. De hade lagt alla fina strumpor i en korg och hade gjort lite höstig skyltning - så fint!! Vill ha lfer koftor och min karl tyckte att jag borde köpt en check me andress. Varför gjorde jag inte det?? Jag borde tagit den ist för check me blouse nu när jag ändå har köpt så många andra tunikor/blusar. Och nu är höstkvoten fylld för min del. 

Jag har ju även beställt en v-neck i pink och en freedom - i chalk från ajabaja. Ville helst haft en blå eftersom jag tycker det blir lite likt att ha chalk i både revolution och freedom men jag blev snål när jag skulle beställa freedom och tog den från folkart för att få 15% och de hade ingen blå.

Revolution hade jag då redan beställt och älskar den i chalk och blått så jag hade ej kunnat välja ngn annan. Men men... Det blir nog bra. Iaf ör det färdighandlat för mig från höstkollektionen. Nu väntar jag på en tunika ur vinterns. Bara den inte kostar fläsk nu.................

Jag hade på mig min t88 smock en stund igår och har ett problem. Den åker upp när jag rör mig. Liksom vill dra sig uppåt så pengarna var liksom på brösten trots att den satt bra från början. Fan.. är den kanske lite liten ändå? Den andra var så himla stor och ärmarna är lååååånga. Fasen varför ska det bli så här. Vill ju ha den på julafton. Om jag ska känna så här hamnar den på T långt före jul Jag är verkligen veligast i hela stan. Jag älskar den till utseendet men jag kanske hade rätt första gången som ratade den då. Min kropp är inte skapt för den kanske? bla bla Förlåt att jag babblar på så här i tråden. Är lite uttråkad. Sitter här ensam men sovande barn. Har inte ens hyrt någon film till mig själv ikväll...

• Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-09-05 20:58:24 följande:
    Skriv på du bara. Det är jättekul att läsa. Själv klickade jag precis hem en tenfold.Frusna flickan skrev 2009-09-05 20:38:42 följande:
    Så trevligt! vilken färg blev det?
  • Frusna flickan
    jojoa75 skrev 2009-09-05 21:10:26 följande:
    hur länge varar folkart erbjudandet?
    Gick ut igår, den 4e tror jag
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-09-05 22:02:27 följande:
    Godkväll!Har precis skrikit mig hes efter Zlatans mål, nu till något mycket viktigare - Odd Molly.Klickade hem en revolution blouse av bara farten förut, och undrar om någon har köpt den? Har inte sett den IRL, men den ser så himla läcker ut.Hur är den i storlek? Är den lika fin som på bild?Tacksam för alla synpunkter, jag kan ju förhoppningsvis boka av om det skulle vara helt fel ...TACK
    Ja underbar tycker jag. Tog stl 2. (har ju ibland 3) Där den är liten är i så fall i armhålorna. Verkligen jättefin!
  • Frusna flickan

Ursäkta.. jag igen. Jag läste ikapp coh svarade lite men nu måste jag säga något. Jag har roat mig lite med att kolla igenom vinterkollektionen igen. Har ni hittat några musthaves ännu?

Jag vet att jag måste ha:

* 153 volie short dress i chocolate (tror jag trots att rose är SÅ söt)

Sedan är jag sugen på:

* 146 glazing check dress i pink (men det beror på priset)narcissus strap dress

* 157 narcissus strap dress i grey - den kan man ju ha som hängselklänning med tight tröja under (typ pointelle) eller hur? Den kommer ju på vintern och då kan man ju inte gå så bar..

Skulle behöva åtminstone en fin klänning. Nu har jag ingen:-O

• Frusna flickan

När det äntligen dyker upp en veranda varför är den alltid så liten storlek??? Auktion 98197678 på Tradera. OBS! EJ min!

• Frusna flickan
    Audrey Will skrev 2009-09-06 23:10:25 följande:
    Ah, trodde det var en 2:a när den låg under 38/40.. glöm det.
    Tack i alla fall
  • Frusna flickan
    Audrey Will skrev 2009-09-06 23:02:55 följande:
    Jag är väldigt sugen på #51 Hearted Tunic och #139 Glazing Superfrill Top i chalk.. mer kommer säkert hamna på önskelistan!
    Ska genast kolla vilka det är.. Man har ju hunnit lära sig vinterns hi hi
  • Frusna flickan
    Audrey Will skrev 2009-09-06 23:02:55 följande:
    Jag är väldigt sugen på #51 Hearted Tunic och #139 Glazing Superfrill Top i chalk.. mer kommer säkert hamna på önskelistan!
    Ja 51:an i powder vill jag ha! Gud så fin den är........ Det är ju den Helena har på sig överallt va?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2